[Ankara - MT]

Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
herkese selamlar;


birazdan incek e (riders) gitmek için bakanlıklardan çıkıkıyorum
angaraj ekibi de toplanıyor yavaş yavaş, sonrasında onlara katılıcam...belirli bi plan y

katılmak isteyen herkesi bekleriz

erhan 505 884 45 91 katılmak isteyen arkadaşları bekleriz
hımmm. bizler o ekipten değiliz demekki...haber verilmediğine göre...neyse alınan kararları bizlere iletirsiniz..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hımmm. bizler o ekipten değiliz demekki...haber verilmediğine göre...neyse alınan kararları bizlere iletirsiniz..

burda alınacak birşey yokki abla erhan yazmış zaten ne yapılacağını?
sorun nerde toplanılacak olması mı?
anlamadım yani??
Ayrıca burdan bağımsız fevri bi şekilde toplanılsaydı zaten erhan burdan numarasını bırakıp toplanacağımızı yazmadı sanki??
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
burda alınacak birşey yokki abla erhan yazmış zaten ne yapılacağını?
sorun nerde toplanılacak olması mı?
anlamadım yani??
Ayrıca burdan bağımsız fevri bi şekilde toplanılsaydı zaten erhan burdan numarasını bırakıp toplanacağımızı yazmadı sanki??
Ben sanki daha önceden toplanma kararı alınmış olup angarajla ilgili kararlar alınacak diye algıladım...son anda haber verilmiş gibi oldu..normal toplaşmaymış şu anda anladığım kadar.. sorun yok ...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Selamın aleyküm Abilerim Arkadaşlarım ben teorik sınavdan geçtim direksiyon sınavına gireceğim ve sürücü kursumun direksiyon göstermemesi beni tecrübesiz bir şekilde sınava sürüklüyor.Sizden ricam bana düşük cc li bir vitesli motoru olan batıkent,mesa,çakırlar civarında oturan biri ders verebilir mi 1 saat e kalmadan kaparım bundan eminim ve sizin belirlediğiniz bi ücreti verebilirim gerçekten ihtiyacım var acill yardım lütfeeen yakında olan bana bi ulaşırsa sevinirim !!! :):)

Ücret olarak; öğrendiğini iddia ettiğin herşey için 5TL alırım. Öğrenemediğini ispatladıklarım için Atila abinin mekanda gözleme ısmarlarsın... ??

Batıkentte değil de yarın, çiftlik kavşağı civarında yada toplaşma nerede olacaksa biraz vakit ayırabilirim? Öğleden sonra... Motor lazım bir de,,,

Buarada öğrenci olduğunu varsayıyorum, değilsen ::hakem1:: direk eğitim al

Eryamanlılar sakin olsun; Tukuaz Toki den selamlar. buluşmalara ankaraya 35 km mesafeden gelirim (temelliye 20 km yakınım) :bounce:

Beyler bencilliği bırakın, bundan sonraki ilk toplantı Temelli'de.

Hey turkuaz Toki'ci beni arada yolda geçiyorsun :) selamlasiyoruz.

Sen gelsene toplantılara hacı ???
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ücret olarak; öğrendiğini iddia ettiğin herşey için 5TL alırım. Öğrenemediğini ispatladıklarım için Atila abinin mekanda gözleme ısmarlarsın... ??

Batıkentte değil de yarın, çiftlik kavşağı civarında yada toplaşma nerede olacaksa biraz vakit ayırabilirim? Öğleden sonra... Motor lazım bir de,,,

Buarada öğrenci olduğunu varsayıyorum, değilsen ::hakem1:: direk eğitim al



Beyler bencilliği bırakın, bundan sonraki ilk toplantı Temelli'de.



Sen gelsene toplantılara hacı ???

la bebe giderken arkadan bağırdım "Sakar ramazan!! sakar ramazan!!" diye ama Sahne adın olduğundan mıdır nedir iplemedin beni??
Hayır ruhsatı niye almadın hala düşünüyorum..
Demekki motursuzluk başına vurmuş ellaamm:sunny:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
la bebe giderken arkadan bağırdım "Sakar ramazan!! sakar ramazan!!" diye ama Sahne adın olduğundan mıdır nedir iplemedin beni??
Hayır ruhsatı niye almadın hala düşünüyorum..
Demekki motursuzluk başına vurmuş ellaamm:sunny:

Olum vitese taktığım andan beri epik bir sürüş yapacağımı hissettiysem demek, ondan öyle oldu. İnsanda "değil Türk polisi, GTA daki 5yıldızlı swat ekibi b.k yemiş!!" hissi yaratıyor bu asya ::piloot::
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
25
Ankaradayim ve ilk motorumu bu hafta aldim ehliyetle beraber ama hic tecrubem yok. Yakin zamanda hatta bugun bile olabilir bir toplanti varsa tecrubeli arkadaslarla konusup sohbet etmmek isterim gozleme vs ismarlanir tabiki lafi olmaz :) motor honda cbr250r
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ankaradayim ve ilk motorumu bu hafta aldim ehliyetle beraber ama hic tecrubem yok. Yakin zamanda hatta bugun bile olabilir bir toplanti varsa tecrubeli arkadaslarla konusup sohbet etmmek isterim gozleme vs ismarlanir tabiki lafi olmaz :) motor honda cbr250r

Hoşgeldiniz, hayırlı olsun :wiinkk: Toplaşmaları buradan belirtir arkadaşlar, gelirsiniz sizde
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Calimero-Davut bana güzel bir gün yaşattığınız ve zengin gönlünüzü açtığınız için teşekkürler( motorumun su yüzü görmesini sağladığınız için ayrıca teşekkürler)...Maceralı Kızılcahamam sürüşünü-pikniğini unutmayacam :)) Hele virajlara '' yatarak'' giren dev motosikletçileri hiçççç unutmayacam :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Calimero-Davut bana güzel bir gün yaşattığınız ve zengin gönlünüzü açtığınız için teşekkürler( motorumun su yüzü görmesini sağladığınız için ayrıca teşekkürler)...Maceralı Kızılcahamam sürüşünü-pikniğini unutmayacam :)) Hele virajlara '' yatarak'' giren dev motosikletçileri hiçççç unutmayacam :)

:) est. ne demek.. büyük bir keyifti..

Unutulmaz deme bana unutursun unutursun.. :p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Calimero-Davut bana güzel bir gün yaşattığınız ve zengin gönlünüzü açtığınız için teşekkürler( motorumun su yüzü görmesini sağladığınız için ayrıca teşekkürler)...Maceralı Kızılcahamam sürüşünü-pikniğini unutmayacam :)) Hele virajlara '' yatarak'' giren dev motosikletçileri hiçççç unutmayacam :)

calimero müdürüm fotoğraf makinesine el sallarken tarlaya girmedi mi hiç? :cyclopsan

:queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Calimero-Davut bana güzel bir gün yaşattığınız ve zengin gönlünüzü açtığınız için teşekkürler( motorumun su yüzü görmesini sağladığınız için ayrıca teşekkürler)...Maceralı Kızılcahamam sürüşünü-pikniğini unutmayacam :)) Hele virajlara '' yatarak'' giren dev motosikletçileri hiçççç unutmayacam :)

:) est. ne demek.. büyük bir keyifti..

Unutulmaz deme bana unutursun unutursun.. :p

O zaman benden ikinize gelsin :)

[YT]ZAtVsUYDEuA[/YT]
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
calimero müdürüm fotoğraf makinesine el sallarken tarlaya girmedi mi hiç? :cyclopsan

:queen:

artık öğrendim bu işin rajonunu.. "çekmeyin çekmeyin" diyorum :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

unutmak istemiyorum :( :( :(

sana dedim ama koş peşlerinden sende uzan virajlara diye :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

:) rüzgara el salladık calimeroyla birlikte...rüzgarda bize iyi el salladı ama...

Rüzgarlı havalarda kullanılmak üzere; kiralık fazla kiloya ihtiyacım war : )

Ya cidden yani rüzgarın sallamasını geçtim sanırsın beni eliyle alıp diğer şeride koyuyor :sunny:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
artık öğrendim bu işin rajonunu.. "çekmeyin çekmeyin" diyorum :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------



sana dedim ama koş peşlerinden sende uzan virajlara diye :cherry: :p
Kendime gelemedim ki arkalarından koşayım :) ..Bunlar motorcu da biz neyiz diye derin düşüncelere dalmıştım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Rüzgara çok direndik ...sen kum torbası koy en iyisi :) benim koymama gerek yok ( 230 kg)..Şaka maka bir daha böyle bir durumda kenara çekip bekleyelim..ölümle dans ettik gibi bişey oldu..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Kendime gelemedim ki arkalarından koşayım :) ..Bunlar motorcu da biz neyiz diye derin düşüncelere dalmıştım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

Rüzgara çok direndik ...sen kum torbası koy en iyisi :) benim koymama gerek yok ( 230 kg)..Şaka maka bir daha böyle bir durumda kenara çekip bekleyelim..ölümle dans ettik gibi bişey oldu..

I love dance.. : ))
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Hey turkuaz Toki'ci beni arada yolda geçiyorsun :) selamlasiyoruz.

Geç gördüm yazını. Selamsız geçmem, hatta bizim oralardan bi tanede skuter gidip geliyor yolda tanıştık kendisiyle. Sen geçen yolda gördüğüm artçılı mavi motorsikletli arkadaş olabilir misin? :)
Bir daha görürsen beni 2 kere kısa 3 kere uzun kornaya bas ki sen olduğunu anlayayım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sağ ayağını aşağı sol ayağını Buğranın ağzının üstüne doğru kaldır Deniz, ozaman daha iyi anlar.

Sadece Hyosung 125 Enduro bir motoru arıyorsun aslında Buğra...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst