- Katılım
- 6 Mar 2013
- Mesajlar
- 416
hımmm. bizler o ekipten değiliz demekki...haber verilmediğine göre...neyse alınan kararları bizlere iletirsiniz..herkese selamlar;
birazdan incek e (riders) gitmek için bakanlıklardan çıkıkıyorum
angaraj ekibi de toplanıyor yavaş yavaş, sonrasında onlara katılıcam...belirli bi plan y
katılmak isteyen herkesi bekleriz
erhan 505 884 45 91 katılmak isteyen arkadaşları bekleriz