- Katılım
- 29 Haz 2012
- Mesajlar
- 291
yok hacı tek silindir olayı beni bozar...tek silindire hallensem xt660x bakarım...ama asfalttaki tek silindir beni bozar şimdi..belki ilerleyen vakitlerde...tenere asfalt performansı bana aleti sattırır 3 ay sonra
ha bildiğimden mi değil, sadece tahmin ediyorum...senin test ettiğin zaman cbr vardıysa altında titreşimi ona göre kıyaslamış olabilirsin...tenere asfaltta 140 la akmayacaksa, yani 140 giderken titreyip bağıracaksa hiç gereği yok...yolumun %90 ı düzgün asfalt olacak muhtemeln zaten...
tip olayına hiç girmiyorum zaten tipine tüküreyim![]()
Bu iş R 1200GS'de biter abi
Bence toprakta V-Strom cidden beklediğin gibi mi değil mi ona bakmak lazım o zaman
649cc yada 660cc olması durumunda +%18 ve +%38 ÖTV alınmıyor mu yine de?? Yani fiyatının yüksek olması Yamaha'nın politikası (yani motorda kullandığı parça-aksesuar vs, vs,).
Otomobil gibi sanıyordum, motosiklette hakkaten 250 cc bıçak barajı var ÖTV için, MTV hesabı gibi değil. 250 altı ve üstü diye geçiyor. Biz de motorcuyuz diye biniyoz öle geçiniyoz :cherry:
Ama çok güzel bence Tenere ya Erhan Abi almalı