[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
"öndeki arabanın solundan kaçmasaydın hepimiz sırayla arkadan patlayacaktık" dedi bana 3 kişi. Hem de düz yolda oluyor bunlar... Yani virajlarda, değil 2 kişi, 4 kişinin karşıdan gelen bir arabanın yada kamyonetin cazibesine kapılıp ard arda hata yapmasına bile hazırlıklı olmak lazım :)

Ayrıca topkase'me de çok üzüldüm, öyle boynu bükük yol kenarına bırakınca... :salut: Hep o Yunus dediğimiz çocuğun nazarı değdi yeminlen :jocolor:

Haci benim dediğim virajı göremediğim yerlerde geçerli, yani yol birden sağa ya da sola dönüyor, virajın ne kadar sert olduğunu göremiyosun, o sırada öndekilerin gidişinden az çok anlıyorum virajın durumunu diyorum, tabii onlara %100 güvenip de uçarak girmiyorum viraja, sadece fikir veriyor diyeyim.

Düz yolda zaten önümdekine bakmam, o salaklığı bir iki kere yaptım, sonra uyandım :) Görebildiğim en uzak yere doğru bakar düşüncelere dalarım, sonra bi kamyon kornasıyla falan kendime gelirim :)

Kapalı alan ve yol eğitimi önemli, hatta onlardan önce teorik eğitim bile çok şeyi değiştiriyor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
mondilerde kronik hacı, topkeys kırıyo :)
sağlık olsun boşversene.

ozan'ın paklavasını ne zaman yiyok bu arada?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu hafta sonu Sakarya festivaline gitmiyok mu ??

---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 17:56 ----------

Buarada şu Triumph'lara hasta olmaya başladım. Bu nasıl bir tork eğrisidir, hangi fizik kuralını ihlal ettiniz ulen !!!

http://rideapart.com/wp-content/uploads/2010/11/triumph-tiger-800-dyno.jpg
triumph-tiger-800-dyno.jpg
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Valla sakarya festivali olabilitesi var mı ki acaba ?? Ay sonundaki Eskişehir olayı noldu peki, ona gidecek var mı ?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ben gidiyorum çadırımla, matımla, şişme yatağımla, çarşafım pikem ve yastığımla.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
slm arkadaşlar. Eşim ve ben Bartın amasra gezisi yapmayı planlıyoruz. perşenbe günü yola çıkıp pazar dönüşü düşünüyorum.katılamak isteyen olursa haberleşelim plan yapalım.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Kısmet olursa ben gitmeyi düşünüyorum, cmrtsi çok erken çıkmak gibi bir plan var, haftanın sonuna doğru netleşir zaten..
netleştirn, beni kabul ederseniz bende gelmek isterim.. ama sizler kadar hızlı gitmediğim için keyfiniz kaçabilir...benim gibi yavaş gidecek bir kişi olursa arkadan geliriz fıtı fıtı :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
netleştirn, beni kabul ederseniz bende gelmek isterim.. ama sizler kadar hızlı gitmediğim için keyfiniz kaçabilir...benim gibi yavaş gidecek bir kişi olursa arkadan geliriz fıtı fıtı :)

Ben de yavaşım-sıkıntı yok :) 100-110km/h civarı olur muhtemel hız, Ozan isterse KTM ile uzasın napalım :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
:mrgreen: merak etmeyin size her türlü uyarım, zaten otoyoldan gideceğiz ama önceden de dediğimiz gibi ya cuma akşamından ya da cumartesi sabahtan(5~6 gibi) yola çıkarız.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
:mrgreen: merak etmeyin size her türlü uyarım, zaten otoyoldan gideceğiz ama önceden de dediğimiz gibi ya cuma akşamından ya da cumartesi sabahtan(5~6 gibi) yola çıkarız.

Aslında Otoyolda gece yolculuğuda emniyetli oluyor ama Ankaradan çıkmamız 20:00-20:30 u bulur, oraya varmamız gece yarısını geçer belki, iyi tarafı cmrtsi sabahı orda oluruz, konvoyu falan kaçırmayız, bize uyar derseniz bana farketmez :bounce:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Ben de yavaşım-sıkıntı yok :) 100-110km/h civarı olur muhtemel hız, Ozan isterse KTM ile uzasın napalım :mrgreen:
:) :) biliyorum komik gelecek size ama 100-110 yapamıyorum malasef. en çok 90 a çıktım. ki 90 lada sürekli gidemem...80-90 arası benimkisi.. :( :( olmazsa beraber yola çıkarız, mola yerlerini belirleriz oralarda bir iki dk görüşürüz , sonra yine herkes kendi yoluna...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
:) :) biliyorum komik gelecek size ama 100-110 yapamıyorum malasef. en çok 90 a çıktım. ki 90 lada sürekli gidemem...80-90 arası benimkisi.. :( :( olmazsa beraber yola çıkarız, mola yerlerini belirleriz oralarda bir iki dk görüşürüz , sonra yine herkes kendi yoluna...

Bizde arkada adam bırakmak olmaz, bana 90 da uyar aslında ama şimdi herkes için konuşamam tabi, ama 100km/h i pek geçmeyiz deyip ortayı bulalım :cat:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Polatada uyar 90 zati (nede olsa daha fazla gidince fren diskleri gevşiyo :pl:
Fati reyiz bu konu hakkında yorum yapmayacakmı acaba meraklar içerisindeyim..

O laf çakmadan ben kendime laf sokayımda(benimkide 90'dan sonra lık lık lık ediyo ama 190 :p :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst