hah yaşasın 3 kişi olabilme ihtimalimiz var ... süper.....:silent:
ya aklıma kötü şeyler geliyo birine bişi mi oldu yoksa? bu kadar adam aynı anda ortadan kaybolabilir mi??
Hocam sende amma vesveselisin:queen: kimseye birşey olduğu yok.Davit ile ben geleceğiz.Murti ve Hergele İzmir'de.Murtiye Africa almaya gittiler.Gurcell Antalya'da tatilde. Gerisininde işi gücü var gelen geliyor zaten.Sen tatlıyı getirmeyi unutma:bounce:
günayydın millet!nabeerrr![]()
günaydınnn... pazar günü bi yerlere gidiyomuyuz?
işte ankara mt den bir kaç görüntü:
![]()
![]()
arkadaşlar çok saolun valla beni çok güzel ağırladınız, murat abiye ayrıyetten teşekkürler,
herkeze teşekkürler.
resimler sanırım biraz tartışma yaratacak...:cherry:
06bluedragger Antalya da nerdesin? Pazar günü bende geliyorum Antalya'ya. kısmet olursa görüşürüz.