- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
- Konu Yazar
- #1
Evet 9 Haziranda gönderdiğimiz arkadaşımız bu gün yuvasına sağ salim döndü hoşgeldin Murti06:rendeer:
En büyük asker bizim asker:cherry:
Vatan seninle gurur duyuyor:cat:
Havaalanında karşılama töreni yaptık tüm ısrarlarıma rağmen "Kırmızı halıyı" vermediler:queen: bizde seremedik kusura bakma Murti bizim olsaydı tükkan senindi ama bizim değil.
Bayat Espiratör ve Ben
Murat Aras ve yine o:cherry:
Adam motorsuzluktan ölmüş iner inmez motora koştu:queen::queen::queen:
Cemo da arabayla tur atıp durdu....
Şimdi onlar Ali abinin tükkanına gittiler proğram yapıyorlar bakalım nereye gideceğiz.:bounce:
En büyük asker bizim asker:cherry:
Vatan seninle gurur duyuyor:cat:
Havaalanında karşılama töreni yaptık tüm ısrarlarıma rağmen "Kırmızı halıyı" vermediler:queen: bizde seremedik kusura bakma Murti bizim olsaydı tükkan senindi ama bizim değil.
Bayat Espiratör ve Ben
Murat Aras ve yine o:cherry:
Adam motorsuzluktan ölmüş iner inmez motora koştu:queen::queen::queen:
Cemo da arabayla tur atıp durdu....
Şimdi onlar Ali abinin tükkanına gittiler proğram yapıyorlar bakalım nereye gideceğiz.:bounce: