Ankara MT Murti06 "teskere" aldı...

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Evet 9 Haziranda gönderdiğimiz arkadaşımız bu gün yuvasına sağ salim döndü hoşgeldin Murti06:rendeer:
En büyük asker bizim asker:cherry:
Vatan seninle gurur duyuyor:cat:

Havaalanında karşılama töreni yaptık tüm ısrarlarıma rağmen "Kırmızı halıyı" vermediler:queen: bizde seremedik kusura bakma Murti bizim olsaydı tükkan senindi ama bizim değil.

Bayat Espiratör ve Ben
resim001mj8.jpg


Murat Aras ve yine o:cherry:
resim000lh9.jpg


Adam motorsuzluktan ölmüş iner inmez motora koştu:queen::queen::queen:
resim002fh0.jpg


resim003oz5.jpg


Cemo da arabayla tur atıp durdu....
Şimdi onlar Ali abinin tükkanına gittiler proğram yapıyorlar bakalım nereye gideceğiz.:bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geçmiş olsun murti sorunlar bittiğine göre izmire mangala gelirsiniz yakında :p şimdi bizi oralara kadar getirme GEÇMİŞ OLSUN demeye sen gel biz sana burada söyleriz hem sizin oradan burası yokuş aşağıya :mrgreen: salar gelirsiniz bir tırmanmayalım şimdi :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hoşgeldin murti06. döndüğüne sevindim hadi bakalım artık forumlarda bol bol görüşürüz. izmire de gelecekmişsiniz zaten öyle fısıldadı ankaralı kuşlarım gerekli herseyi yapıyoruz yeterki siz gelin.
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Hoşgeldin Murat seni özledik doğrusu. En kısa zamanda görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin Murat abiiiii :rendeer:

O gözlük ne iş abi yaaa :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
hoş geldin ,hemen motora atlamışsın da ;
mecburen iyileşme sürecini ve sonrasındaki dönemi beklemek zorunda olman kötü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbuldum arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Özlemişim sizleri :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ne teskeresi ya ? Bu adam çatır çatır bana laf yetiştiyordu nerden yazıyordu bnları ?:p Böyle askerlik mi olur akşama kadar mt de ? :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şimdi oturur millete ben askerlikyaptım diye bir ton anısını da anlatır :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst