Ankara Mt - Deli ve Camur dolu gezisi...

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bir de bize sorun vallahi. Bugün sabaha karşı 2.30'da yattım, 4.30'da uyandım daha da uyuyamadım. Yorulduk, bittik, toplantı vardı ona gittik; sonra eve geldim tam yatacağım hop misafir :cherry: Neyse işte.. Müsait yerde uyuyacak var.. ::yawn:: ::deliir::
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Evren'cim ne alıp veremediğin var benim cıbırımla. Zorla mı soktuk canım seni çamura. Hadi diyelim ben önden daldım çamurlu yola, sen akıllı ve mantıklı bir insan olarak benim çamurda kayarak ilerlediğimi gördükten sonra ne demeye daldın arkamdan ve Scorp'u da gazladın. Bende scorp senin motoru yakar bu gidişle.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evren'cim ne alıp veremediğin var benim cıbırımla. Zorla mı soktuk canım seni çamura. Hadi diyelim ben önden daldım çamurlu yola, sen akıllı ve mantıklı bir insan olarak benim çamurda kayarak ilerlediğimi gördükten sonra ne demeye daldın arkamdan ve Scorp'u da gazladın. Bende scorp senin motoru yakar bu gidişle.

ben seni çekerim diye girmiştim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vayy süper eğlenceli bir gezi olmuş. Çamur olayı zevklidir ama bir o kadar da uğraştırıcı. Genede güzel eğlenmişsiniz. Paylaşım için teşekkürler devamını bekliyoruz.

Görüşmek üzere.


Haftaya nerde batıyoruz?...Fikri olan yoksa ben götüreyim sizi anlaştık mı?....:queen: :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fikir konusunda serdar da tamam diyorsa batılacak yer tayin edilmiş demektir :)
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Gecmis olsun, kurtarabildiginize cok sevindim. :) . Pazar gelemedim kusura bakmayin, insallah bir sonrakine.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
202
haha :mrgreen: süper bi gezi olmuş tebrikler bu arada rayjay iyiki ayrılmış o motoru nasıl sokacaktı nasıl çıkartacaktı ya:mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi saolsun ulusandan özgür geldi götürdük, nail abi uğraşcak işte ( uğraşcak dediğim balata değişcek bide bakımları yapılacak :) ) , pakonun da sana selamı var bu arada :)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
vaay aleykm selam, isalla tezelden halledilir, ya ben de bahane ariyorum; yarin & obur gun & pazar yani bu aralar gidersen haberleselim, ya da mini bi ulusan ziyaret aktivitesi mi duzenlesek :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu aralar uğrarım çünkü motor orda :) ank mtden veya msnden veya özelden veya ceptelden konuya devam edelim :p gidelim bi ara hakkaten
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eklenti : 16.2.07
motorumuz servisten sapasağlam çıkmıştır
neticede çekici ücreti dahil 250 kağıtlık bir gezi olmuş oldu , 250 tl ile başka türlü eğlenceler de yapılabilir benden solemesi :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst