- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Bir de bize sorun vallahi. Bugün sabaha karşı 2.30'da yattım, 4.30'da uyandım daha da uyuyamadım. Yorulduk, bittik, toplantı vardı ona gittik; sonra eve geldim tam yatacağım hop misafir :cherry: Neyse işte.. Müsait yerde uyuyacak var.. ::yawn:: ::deliir::