- Katılım
- 22 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,096
Mezin arkasında yol izi göremiyorum. Saplanıp kalmış sanki aylar önce oraya, üstüne kar yağmış, sonra da fotoğraf için temizlenmiş gibi bir hali varAl sana biz mz lerle hangi yollarda gezdiğimize örnek....Bu daha en basiti...Çamurları görseydin tarladaki birden motordan soğurdun .....
