Ankara Mt - Deli ve Camur dolu gezisi...

Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Al sana biz mz lerle hangi yollarda gezdiğimize örnek....Bu daha en basiti...Çamurları görseydin tarladaki birden motordan soğurdun .....
Mezin arkasında yol izi göremiyorum. Saplanıp kalmış sanki aylar önce oraya, üstüne kar yağmış, sonra da fotoğraf için temizlenmiş gibi bir hali var :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Mezin arkasında yol izi göremiyorum. Saplanıp kalmış sanki aylar önce oraya, üstüne kar yağmış, sonra da fotoğraf için temizlenmiş gibi bir hali var :p


Helikopterle indirmişler.....Kar bozulmasın diye...Bu arada motor benim değil...Sadece örnek için koydum...Polonyada bir adamın motoru....Ama benimkiyle aynı hatta ikizi....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tam çerçevelettirilcek resim bravoo. okadar sorun yaşasanızda sadece şu resim için deger beee:cat:
bunun için bende resmin hakettigi yeri verdim:cherry:

 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
herhalde olim kimin masaüstü oo:mrgreen:

ya kusura bakmayın aceleden telif hakkını felan unuttum. var mı öyle birşey:mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet benim , çekim prometheus un :) fiyatta anlaşırız :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hee pro'dan alacaz fiyatları yani tmm tmm...

proo nekadar istiyon açık konuş. şimdi f650 gs parası isteme cinayet çıkar ona göre...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evren abı gecmıs olsun yaaa..ank da olsaydım o motoru orda bırakmazdık ...hemen cıkartırdık...saglık olsun abıcım...motorunun ılk göruntsune byıldım....bek gözel olmus .....neyse k.i.b abıcım

tam çerçevelettirilcek resim bravoo. okadar sorun yaşasanızda sadece şu resim için deger beee:cat:
bunun için bende resmin hakettigi yeri verdim:cherry:



abıcım sen motorhastası değil misin??? ne arıo orda NEED FOR SPEED CARBON ????:farao: :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evren abı gecmıs olsun yaaa..ank da olsaydım o motoru orda bırakmazdık ...hemen cıkartırdık...saglık olsun abıcım...motorunun ılk göruntsune byıldım....bek gözel olmus .....neyse k.i.b abıcım




abıcım sen motorhastası değil misin??? ne arıo orda NEED FOR SPEED CARBON ????:farao: :farao:

bir ara merakımdan yüklemiştim öyle kaldı. ayrıca üstündekine kısayola dikkat erdersen orda taş gibi bir motogp 2 var:bounce: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir ara merakımdan yüklemiştim öyle kaldı. ayrıca üstündekine kısayola dikkat erdersen orda taş gibi bir motogp 2 var:bounce: :mrgreen:

onu gördum abıcım.kacar mı hiç benden moto gp2...butun bölumlerını bıtırmıs obulunuyorum.hatta ozmanlarda motorum bıle yoktuuu...ama yanı needforspeedın yerınde motogp 3 olması lazım yanııı.sil onu abıcım........:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
40
Sabuhahahaha diyerek konuya giriyorum :) Oldukça hoş bir atraksiyon olmuş.Benim şu ana kadar gördüğüm en eglenceli gezi :) Devamını bekliyoruz.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
alp_tunay

tamam hocam Mt Racers Club' e gelmiş bulunuyorum:cherry:

bahadinli
nee moto gp3 demi çıktı yaww:silent:
ulen oyun dünyasından baya geri kaldık desene:mrgreen:

hazır konu açılmışken birşey soruyum. bu racing makinaları pistte degilde normal yolda (şehir içinde şehir dışında) oynayabilecegimiz bir oyun var mı?...

not:sayın yönetim kurulu. ulu meclis, sayın bakanlarımız, vs... mesajımı konu dışı diye silecekseniz en azından silmek yerine Mt Racers Club topigine taşırmısınız:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3

alp_tunay

tamam hocam Mt Racers Club' e gelmiş bulunuyorum:cherry:

bahadinli
nee moto gp3 demi çıktı yaww:silent:
ulen oyun dünyasından baya geri kaldık desene:mrgreen:

hazır konu açılmışken birşey soruyum. bu racing makinaları pistte degilde normal yolda (şehir içinde şehir dışında) oynayabilecegimiz bir oyun var mı?...

not:sayın yönetim kurulu. ulu meclis, sayın bakanlarımız, vs... mesajımı konu dışı diye silecekseniz en azından silmek yerine Mt Racers Club topigine taşırmısınız:cherry:



abıcım moto gp3 cıkalı benım bıldım kadarıyla önumuzdekı yazın ortalarına dogru 2 sene olucakkkk.öyle bı oyun var abıcım....GTA hatta elıne sılah alıp 600 kaplan motorunla onundekılerı öldurebılırsınnn.polıs amcalara dıkka tet haaa..yola cıvılı zoncor koyuyolar tekerlerın patlıooo.hatta orda scooter da var..enduroda varr.....
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Baktim resimler cok ilgi gordu 2 resimde ben ekliyim =)

kar.jpg

İste bu motorun sabah buldugumuzdaki ilk hali
kar2.jpg

buda camurdan cikarttigimiz hali =)

Bide yikandiktan sonra resmini cekebilseydim hiç gormedigim kadar temizdi...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabuhahahaha diyerek konuya giriyorum :) Oldukça hoş bir atraksiyon olmuş.Benim şu ana kadar gördüğüm en eglenceli gezi :) Devamını bekliyoruz.

önümüzdeki haftalarda topatapanın motoru yakmayı mı düşünsek :p :cherry: devamını demişken :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Vayy süper eğlenceli bir gezi olmuş. Çamur olayı zevklidir ama bir o kadar da uğraştırıcı. Genede güzel eğlenmişsiniz. Paylaşım için teşekkürler devamını bekliyoruz.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Çok güzel bir macera olmuş abi elinize sağlık mı desem ayaklarınıza mı karar veremedim...:p :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst