Benim de vardı böyle bir konum, İstanbul - Ankara yapacağım diye. Velhasıl yaptım, yorucuydu, kaskım LS2' ydi yanımda kulaklık yoktu, sesten epey muzdarip oldum. Titreşim gebertti falan, ama oldu.
Ama şu mevsimde nasıl yaparsın şu işi bilemiyorum, epey korunaklı giyinmek lazım. Yağmur veya kar olmasa bile epey keskin soğuk var, ki Ankara' ya gittikçe hava sıcaklığı iyice düşecek.
Gidilemez diye bir şey yok, her türlü gidersin. Yeter ki motorun arıza vermesin yolda yeter. Sıkıntı ise epey konfor kaybı olacak ve bunu göze alman lazım sadece.