[Ankara] "Ilgaz Anadolu'nun Sen Yüce Bir Dağısın" Gezisi :P

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi her başlığı kitliyorsun , ankara mt liler kırıkkale falan gibi :p diğer gezilere başladığına göre bu konuda amacına ulaşmış mı oluyor :p :cherry:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
Bende aranızda olmak isterdim Cuma günü başlayan ishal cumartesi keser gibi oldu ama cumartesi gece 39-40 derece ates ve istifra ile zor yetiştim gazi acile.. Kan testi mesti yaptirdim sindirim sistemi alt üst olmuş alla alla dedim..
Sudan diyorlar iyide ben cesme suyu icmiyorum ki, aman arkadaşlar özellikle ankara bahceli cevresinde (belki diger yerlerde de vardır) dişinizi bile fırçalamayin yoksa benim gibi olursunuz. Hala ateş ve halsizlik ishal devam ediyor.

Sabah pro aradi geliyormusun diye ama ben du bi wc ye gideyim siz gidin dedim kendisine.. Bilmiyorum bu halde geziye gelseydim halimiz ne olurdu :p

Ama kıskandımm yaaaaa. Helal olsun... Ilgazdan Gastamonu'ya da dep dep derdik:p artik Pro ya daş mı düşerdi R3N'e ayuu mu cukabulluuydu bilmemm :)

gecmis olsun..
bizim bankada da bicok kiside benzer durumlar yasandi.. hatta teshis olarak da amipli (veya amipsiz ki daha sakin geciyormus hastalik) dizanteri konulmus.
sudan gectigi soz konusu da bende bisi olmadi Allah'a sukur..

tekrardan gecmis ola..
civi civiyi soker düsturu ile bol miktarda süt icmeli.. tabi sokulemeyen civiler icin de genis kapsamli bi antibiyotik.. :)

şu amip hayvani ne menem bisidir be, lisede biyoloji derslerinden kurtardik pacamizi dedik yine cikti be..
:rendeer:


Shakulin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gecmis olsun..
bizim bankada da bicok kiside benzer durumlar yasandi.. hatta teshis olarak da amipli (veya amipsiz ki daha sakin geciyormus hastalik) dizanteri konulmus.
sudan gectigi soz konusu da bende bisi olmadi Allah'a sukur..

tekrardan gecmis ola..
civi civiyi soker düsturu ile bol miktarda süt icmeli.. tabi sokulemeyen civiler icin de genis kapsamli bi antibiyotik.. :)

şu amip hayvani ne menem bisidir be, lisede biyoloji derslerinden kurtardik pacamizi dedik yine cikti be..
:rendeer:


Shakulin





Kuyrukludu dimi o...:queen::queen::queen:

Bide endoplazmikretikulum vardı.....:queen::queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
o eşşeğin hiç oralı olmamasına bayıldım yaaa... Cok güzel resim ve tam anlamlı bir cümle... Aferim Procan...

Güzel Gezmişsiniz ellerinize saglık...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eşek bile iplememiş bizim tayfayı.... Neden se.....

Zaten pronun özel çalışmaları var eşekler konusunda..... Öpücük veren eşeğe bayılmıştım la....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
miniature-donkey-0015.jpg


Aha abisi bayıldıysan hemen bi öpücüğüyle uyandırır seni :cherry:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
vay muhtesem bi kare yaw..
kadraj harika, derinlik son derece basarili..
isik fena degil.. belki kontrast ile oynanabilirdi ps de.

ben tam puan veriyorum..
tebrik ederim
:)


Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro çekmemişki kopi peyst :cherry:

alp_tunay abi konuyu çok bilimsel noktalara taşımışsınız uyma şu şakuline abi :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haha çok komik, Pro çekmemişmiş... :farao: Vermedin ki bana şöyle poz çekeyim ben de aynısını :mrgreen: :cherry: :mrgreen: :p

hoşgörüme sığınarak yapmış olduğun espri için tebrik ederim :p
uygun eşeği bulmak lazım, uygun "eşşek" fotoğrafı çekebilmek için
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hoşgörüme sığınarak yapmış olduğun espri için tebrik ederim :p
uygun eşeği bulmak lazım, uygun "eşşek" fotoğrafı çekebilmek için


Aşkolsun ruhşencim..... Kendini hor görme bu kadar......:queen::queen::queen::queen::queen:

(Şaka len....:p)
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
zuhauzh yine gezi ve süper :D
saglam fotolar var .sucuk canım cekti iftarın ılk gunu yeseydim :D

yok yok gelicem elbette sizle :d motor kiralayıp gelicem.

hade daha nice kazasız belasız gezilere pro abi :D
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
yıne guzel bır gezı yapmıssınız bızım masaı tayfasınıda kandırıp bır gezı yapsak:)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Motorları ayırmadan gezi yapmaya bakın :) Masai tayfası, o tayfası bu tayfası olarak olmuyor ne yazık ki geziler. Aç başlık git bir yere, mutlaka gelen olur; gelen olmasa bile gezip gördüklerini yazarsın bir sonrakine gelirler :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
masai tayfası başlık açmadan kendi aralarında geziyorlar diye biliyorum :)

eski masaicilerden evren

budur

:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst