[Ankara] "Ilgaz Anadolu'nun Sen Yüce Bir Dağısın" Gezisi :P

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Vay be güzel gezi olmuş elinize saglık.

Eee önümüzdeki hafta nereye gidiyorsunuz?:p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
iyi la yagrmura falan yakalanmadan gelmişsiniz ne güzel bende gelecektim...
ama annem burdaydı onunla ilgilenmem gerekiyodu hehehe...
neyse bidaaa kendi motorumla katılırım inşalla...
:)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
teşvik edici hakikaten

çağlayan abiyi göremez olmuştuk, uzun yol gezilerinin adamı olmuş artık, anatolya kesmez onu :)

böyle gaza gele gele seneye sezon başı motor değişir zannımca
kurızırla zor bu işler
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
bende geldiniz mi, nasıl geçti diye bir bakayım dedim... şahane bir gezi olmuş...

bir ara inşaat olayı aslında direk tinerciii muhabbeti gibi olmuş ama parlak fikir.

bilmeyenler olabilir; orman bakanlığı ve ilgili kuruluşlar artık türkiye de kesinlikle orman arazilerinde ateş yakılıp kamp, piknik yapılması yada ağaç yada dal kesilmesi gibi konularda ciddi bir çalışma yürütmektedir.
örneğin bahçeniz var ve meyva ağaçlaarının üstüne bahçe çevresindeki başka büyük ağaçların dalları gölge yapıyor ve meyva yetişmiyor! gidiip gölge yapan büyük ağaç dallarını kesemezsiniz. bunun için orman genel müdürlüğüne başvuruyorsunuz, keşif yapıyorlar ve sonra izin çıkarsa kesiliyor.
ayrıca kesinlikle ateş yakımı konusunda ceza ve hapis var. tabii mangal yada özel yapılmış mesire ateş alanı gibi durumlarda serbest.
bunları nasıl uyguluyorlar yada nasıl yetişiyorlar?

tabii ki zor. ancak uygulama var ve ben çok büyük destek veriyorum! hepimiz bu konuya eğilmeliyiz.
ayrıca ONUR (pro) kardeşim ve sevgili dostları bu gün güzel bir gezi için yanımdan ayrıldılar, şahane geçmiş, resimler çok güzel ve yukarıda açıkladığım sebepleri desteklemişler... çok mantılık....
ancak inşaatı nerden bulacak her ormanda onu bilmiyorum!hehehehehehe

tebrikler.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Güzel gezi olmuş ellerinize sağlık ILGAZ da bayağı hoş yermiş doğrusu merak ettiğim bir yerdi teşekkürler. hoşçakalın :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam bekledigim tipte bi adammış Pro abim...
Tebrik ederim...

yakışmış yani kulaklar dimi :)

boncorno teşekkürler , ben de tam herseferinde inşaat olmayabilir diye menüyü domates peynire çevirsek ne güzel olur diye düşünüyordum :p :)

gidişdeki yol şartları olursa kastamonu üzerinden sinopa kadar gitmek lazım aslında , hiç otomobil geçmese tam motosikletlik yollar

ankara ekibi kapın f650 leri :)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Kim vurdu nerede?

Güzel olmuş.
Fotoğraflar sağlam...:)
Kim vurduya gidiyoruz dediniz Ilgaz a gitmişsiniz,ya birisi sonradan çıkıp arkadan yetişicem diye kim vurduya gitseydi ne olacaktı boşuna gitmiş olacaktı,ayıp ama:)

evet,evet iyi bir program şart!:queen::queen:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Oh oh guzel olmuş beee...

Sabah yanınıza gelmenize ragmen son anda caydim hemde depoyu bile fullemistim =)

Neyse herseyde bi hayır verdir, iyi eglenmisiniz haftaya bensiz bi yere birakmam =)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Oh oh guzel olmuş beee...

Sabah yanınıza gelmenize ragmen son anda caydim hemde depoyu bile fullemistim =)

Neyse herseyde bi hayır verdir, iyi eglenmisiniz haftaya bensiz bi yere birakmam =)

Zaten bir sonraki geziye biz seni bırakmayız :cat: :rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
sahane bi gezi olmus gercekten de..

tebrik eder hepinizin ayri ayri forumda kalici olmanizi dilerim
:)

Shakulin
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ANKARA MT
Yaazzz:

1. Her gezide mutlaka 1 adet çakmak taşınacak, aramızda sigara içen arkadaşlar var ne de olsa onlar getirir diye düşünülüp onlar gelmediğinde popo gibi kalınmayacak;

2. Biz mangalı her türlü yaparız denilip güzelim etler mundar edilmeyecek, hiç yoktan birkaç temiz şiş bulundurulacak;

3. Depo kapakları benzincilere kapattırılmayacak, lakin biz yetişemeden kapattıysa birkaç kez aç-kapa denemesi yapılacak;

4. Kavunlar alındıktan sonra çürük olan var mı diye bakılacak.

5. Sağa sola işemeden önce paparazi var mı diye kontrol edilecek.

Arz ederim :mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her geziden dersler çıkara çıkara profesör olacağızzz :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst