- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
tam bekledigim tipte bi adammış Pro abim...
Tebrik ederim...
Tebrik ederim...
tam bekledigim tipte bi adammış Pro abim...
Tebrik ederim...
Vay be güzel gezi olmuş elinize saglık.
Eee önümüzdeki hafta nereye gidiyorsunuz?![]()
Çok dehşet planlarım var ama hangi hafta olur bilemeyeceğim :cherry:
Güzel olmuş.
Fotoğraflar sağlam...
Kim vurduya gidiyoruz dediniz Ilgaz a gitmişsiniz,ya birisi sonradan çıkıp arkadan yetişicem diye kim vurduya gitseydi ne olacaktı boşuna gitmiş olacaktı,ayıp ama![]()
Oh oh guzel olmuş beee...
Sabah yanınıza gelmenize ragmen son anda caydim hemde depoyu bile fullemistim =)
Neyse herseyde bi hayır verdir, iyi eglenmisiniz haftaya bensiz bi yere birakmam =)