Ani karar ve Kirazlı Manastırı Gezisi

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
biz nisanda kapıdağ yarım adasına gitmiştik çok güzeldi

bu arada xf650 nası bi makine pegaso ve f650 kardeşleri gibi gözüküyor herhangibi sorunu varmıdır.
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
85
biz nisanda kapıdağ yarım adasına gitmiştik çok güzeldi

bu arada xf650 nası bi makine pegaso ve f650 kardeşleri gibi gözüküyor herhangibi sorunu varmıdır.

bmw ye göre daha ince ve haliyle daha kıvrak ve kullanımı kolay-yedek parca ve yakıt tüketimi ise kıyaslanamaz bile.... ama pegaso hakkında yorumum yok.
kapıdağ dersen harika :))))
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Sevgili Erhan seneye olmasını 4 gözle beklediğim Kapıdağ festivali için geri sayımdayım. Her zaman ömrüm oldukça geleceğim, gezeceğim bu yerleri senin gözünden ve kaleminden tekrar yaşamak çok keyif verdi. Bizleri habersiz, resimsiz bırakma... Herkese selam....
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
85
teşekkürler hulk abim,bizlerde seni ve o güzel muhabbetini özledik,seneye olacak olay için araştırmalarımız sürüyor fakat bu sen olan mesai programım buna fazlacana gem vuruyor.inşallah sıkıntıları cözer ve daha iyilerini yapmaya çalışırız.bu sene farklı bir doğay güzellik içinde olmasını planlıyoruz.umarım kafamızdaki düşünce ve planlara cevap buluruz ve daha güzellerini gerçekleştiririz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst