- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Genelde burda herkez firmaya teşekkür ediyor ama ben firma çalışanına teşekkür etmek istiyorum. Elbete firmanında ona verdiği yetkiler doğrultusun da yardımı oluyor ama sözünde durup ilk verdiğin fiyatlardan zarar etmek basına bana Honda CBF 150 sattığı için, ödemede kolaylık sağladığı için, iş yoğunluğum nedeni ile vekalet bile vermeye fırsat bulmayıp işlerimi halletiği için kendisine çok teşekkür ederim :cat:
Fiyat araştırması yapmadım mont + dizlik + eldiven aldım yanında bir balaklava hediye ettiler 315 TL tutu onuda taksit yaptılar. marka modelleri bilmiyorum zaten onlarda firmada kaldı model markalarını öğrendikce yazarım kazıklandımsa yine burdan bir yuh cekerim
.
Motosikleti bu gün teslim alacaktım ama hava koşulları nedeni ile alamadım motorun teslimatını evime yapacaklar ve bir hafta daha onların deposunda durmasına sorun cıkarmadılar orda kalmasınında bir sakıncası yoktur umarım hem onlar acısından hem benim acımdan. Tüm ürünlerimide motor teslimi ile alcam.
Kendisine yine burdan tekrardan teşekkür ederim.
NOT: Anes motor babamın oğlunun değil yansa umurumda olmaz, Çoşkun beyide ikinci kez gördüm!... Yine bu mantıkla doğru yapılan işler teşekkürü hak eder diye düşünüyorum.Ayrıca bir çay ısmarlıyamadı :salut: haberiniz olsun tam türk işi oldu çay olsa bardak yok bardak olsa sıçak su çıkmadı :queen: Kendisi okursa bir cay alıcağım var...
Fiyat araştırması yapmadım mont + dizlik + eldiven aldım yanında bir balaklava hediye ettiler 315 TL tutu onuda taksit yaptılar. marka modelleri bilmiyorum zaten onlarda firmada kaldı model markalarını öğrendikce yazarım kazıklandımsa yine burdan bir yuh cekerim
Motosikleti bu gün teslim alacaktım ama hava koşulları nedeni ile alamadım motorun teslimatını evime yapacaklar ve bir hafta daha onların deposunda durmasına sorun cıkarmadılar orda kalmasınında bir sakıncası yoktur umarım hem onlar acısından hem benim acımdan. Tüm ürünlerimide motor teslimi ile alcam.
Kendisine yine burdan tekrardan teşekkür ederim.
NOT: Anes motor babamın oğlunun değil yansa umurumda olmaz, Çoşkun beyide ikinci kez gördüm!... Yine bu mantıkla doğru yapılan işler teşekkürü hak eder diye düşünüyorum.Ayrıca bir çay ısmarlıyamadı :salut: haberiniz olsun tam türk işi oldu çay olsa bardak yok bardak olsa sıçak su çıkmadı :queen: Kendisi okursa bir cay alıcağım var...