AN125mi yoksa Kymco Super8 yada Agility mi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Modeli ve fıyatınıda yazarmısın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100lira daha verseydın 3000km Karın olcakmıs:DBende satıyorum onun ıcın sordum Aldıgın mootorun lınkı varmı acaba sahıbındene bakayım,
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
100lira daha verseydın 3000km Karın olcakmıs:DBende satıyorum onun ıcın sordum Aldıgın mootorun lınkı varmı acaba sahıbındene bakayım,

Yok dostum bi kere aldım bu motoru, benim isteğim almadan önce hangi model alacağımla ilgili yorumlardı. Şimdi yanlış anlaşılmalar olur, linki veremiyorum umarım kusura bakmazsın :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Arkadaşlar motoru aldım. Şimdi sıra kask ve ehliyette.Gerçi şimdi biçoğunuz sıralamayı yanlış yaptığımı söyleyeceksiniz ama napalım ehliyeti sona sakladık :)
Ehliyet ve kask için önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
ehliyet için nası bi öneri bekliyosun :) b ehliyetin varsa kurslar 130-150 tl arası değişiyo,sağlık raporu,sabıka kaydı,bankaya yatırman gereken harç var,daha sonra büyük ihtimal temmuzda gireceksin sınava,ehliyet almana daha var yani işin özü :) keşke önce ehliyeti alsaydın... kask için de nolan kullanan biri olarak kendi kullandığım kaskı önericem tabiki :) sen ne kadarlık bi kask düşünüyosun ???
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
200 liraya kadar bi bütçe ayırdım kask için dostum. Ehliyet içince uygun bi kurs söylemenizi rica edeceğim.
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
walla genelde kursların fiyatları fix oluyo,sana en yakın kursa gidebilirsin,ben bostancı sürücü kursundan aldım ehliyetimi zaten b sınıfı olduğu için 20 soru yapıp çıkıyosun... :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Dostum;
Fenerbahçe sürücü kursuna kaydoldum bile :) 3 taksit 150 TL. Ama şu temmuzu beklemek varya cehennem azabı gibi :(
Kask için Nolanda karar kıldım teşekkürler ...
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
Dostum;
Fenerbahçe sürücü kursuna kaydoldum bile :) 3 taksit 150 TL. Ama şu temmuzu beklemek varya cehennem azabı gibi :(
Kask için Nolanda karar kıldım teşekkürler ...

hayırlı olsun evet 4 temmuzda sınav var hele motoru da aldın kesin gezersin inşallah yakalanmassın polise :)

 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ARkadaşlar;
İlk motorumu alacağım. Kafam karışık. Aşağıdaki motorlardan birini düşünüyorum. Kullanan arkadaşlardan rica ediyorum hangisi daha avantajlı. Günde max. 15 km yok katedicem. Siz olsaydınız bu 2 motordan hangisini alırdınız.

Suzuki AN125 sıfır 3400 tl
Kymco Super 8 sıfır 3650 tl

Hiçmi fikri olan yok yada kimse okumadımı. Bayiye 14:00a kadar kararımı bildireceğim. Çünkü AN125 çok az sayıda kalmış. Kaçırmak istemiyorum :(


suzukı an 125 çok sağlam halis muhlis çin malı...Kymco kalitesiyle kıyaslamayalım....Kymcı Tayvandan kopup gelen bir canavar ve işçiliğiyl eçok kalitelidir...ben Kymcoya her zaman kefil olurum her konuda Honda ve Yamahadan üstün olduğunu dersem scooter teknolojisinde bu abartı olmaz...


an 125 benzin tüketimi psikopata bağlamış vaziyetdedir...an 125 i eleyelim...gelelim Kymcoya...benim gözüme agılıty cıty 125 hoş görünüyor...o lastik ebadıyla bu motor iş yapar beyaz rengiyle...super 8 biraz daha çocuk işi gibi olgun bir görüntüsü yok çok sportif...
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
suzukı an 125 çok sağlam halis muhlis çin malı...Kymco kalitesiyle kıyaslamayalım....Kymcı Tayvandan kopup gelen bir canavar ve işçiliğiyl eçok kalitelidir...ben Kymcoya her zaman kefil olurum her konuda Honda ve Yamahadan üstün olduğunu dersem scooter teknolojisinde bu abartı olmaz...


an 125 benzin tüketimi psikopata bağlamış vaziyetdedir...an 125 i eleyelim...gelelim Kymcoya...benim gözüme agılıty cıty 125 hoş görünüyor...o lastik ebadıyla bu motor iş yapar beyaz rengiyle...super 8 biraz daha çocuk işi gibi olgun bir görüntüsü yok çok sportif...

abicim çoktan aldı motorunu boşa yazma artık :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
e o zaman hayırlı olsun ne diyelim...:)

Kymcoyu alan Üsküdarı geçti desene şuna...:p
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Abi saat 14.54te diyorsunuz bana ehliyet için kurs söyleyin 15.07 de kursa yazılmışsınız bile valla bu ne hız. Şaşırdım.:silent:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Kesinlikle ben 4 aydır forumdayım daha tık yok. Ama ailem çok sorun çıkartıyor o yüzden ilk önce ehliyeti alıcam 4 temmuzda kask elviven vs. ekipman alıcam sonra tekrar isteyeceğim motor yine almazlarsa ozaman olan olur.:) Bu kadar emek var işin içinde sonuçta verdikleri 3 kuruş öğrenci harçlığını yemeyip topluyorum 4.5 - 5 aydır.Haydi hayırlısı.
 
Katılım
11 Nis 2010
Mesajlar
17
suzuki adı ustunde an125 al bende almıstım o kampanyadan sıfır olarak sahılde ben 2 kısıyım an125 le super8 tek kısı hoplaya zıplaya gectım super8 ı
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2007 yılında 2250tl kmpanya fiyatı plaka hariç satılan an125 e ne olmuş da 3400tl olmuş :silent:

kymco super8 nerdeee an125 nerde aradaki fiyat farkı çok az bile super8 tavsiyemdir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

suzuki adı ustunde an125 al bende almıstım o kampanyadan sıfır olarak sahılde ben 2 kısıyım an125 le super8 tek kısı hoplaya zıplaya gectım super8 ı

yazmayacaktım ama kendimi tutamadım, sen buna kendini inandırdınmı şimdi? bırak super8 i normal agility i bile geçemezsin hoca yapma allah aşkına hemde 2 kişi diyorsun super8 gaza dokunmamıştır bile :)


AN 125 HK
Garanti: 2 yıl veya 30.000km
Motor Tipi: 4-zamanlı, SOHC, karbüratörlü, 1-silindir
Sübaplar: 2
Soğutma sistemi: Hava soğutmalı
Silindir hacmi: 124 cm3
Çap: 52,0 mm
Strok: 58,6 mm
Sıkıştırma oranı: 10,2 : 1
Maksimum güç: 8,8 hp / 7500 dd
Maksimum tork: 9,3 Nm / 6000 dd

SUPER 8

Tek silindir 4 zamanlı
9.6 / 8000
9.3 / 6000
Hava
CVT
124,6
CDI
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst