AN125mi yoksa Kymco Super8 yada Agility mi

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
ARkadaşlar;
İlk motorumu alacağım. Kafam karışık. Aşağıdaki motorlardan birini düşünüyorum. Kullanan arkadaşlardan rica ediyorum hangisi daha avantajlı. Günde max. 15 km yok katedicem. Siz olsaydınız bu 2 motordan hangisini alırdınız.

Suzuki AN125 sıfır 3400 tl
Kymco Super 8 sıfır 3650 tl

Hiçmi fikri olan yok yada kimse okumadımı. Bayiye 14:00a kadar kararımı bildireceğim. Çünkü AN125 çok az sayıda kalmış. Kaçırmak istemiyorum :(
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
kymco 8 ler cok sekl gozkuyo onu al dıcem ama bu paralar bu motorlar ıcın bıraz fazla vıteslı dunmuyomusun???

viteslı dusunursen suan ındırımde apeche tvs150 al 3150 çok kalıte motor bunlardan daha ıyı kacar daha az yakar
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
an125 in granjlarının çinlilerin ki gibi hemen döküldüğünü biliyorum.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
tabiki AN 125

Dostum forumda AN 125 in sayfası yaklaşık 80 sayfa ve binlerce yorum...

Girer bakarsan bir tane şikayetçi kullanan göremezsin..

Ben geçen yıl nisanda aldım yazın 5.000 km yaptım bunun çoğu iki kişi ile idi.

En ufak bir problem yaşamadım. Tıkır Tıkır çalışan bir makina, motoru bilmeden kulllanmadan yazan arkadaşın dediği gibi sökülen dağılan grenajı bozulan bir motor değil..

Dediğim gibi AN 125 forumda da onlarca kullanıcısından ufak tefek ıvır zıvır dışında hiç şikayet göremezsin.

Kesinlikle tavsiye ediyorum..


Yalnız bu motor için sıfır fiyatı gerçekten fazla, ben geçen yıl kampanyadan 2.300 e almıştım ... Bu kampanyadan çok motor alan oldu .Sahibinden com. da çok temiz ikinci eller var uygun fiyatlarla.

Tabiki tercih senin

Selamlar Kolaylıklar

Forumun linki;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-82.html
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
fenerliysen süper 8 in sarı lacivert olanını al :) hem kasa olarak AN den daha büyük daha rahat,jantları da büyük çukurlarda avantaj...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
fenerliysen süper 8 in sarı lacivert olanını al :) hem kasa olarak AN den daha büyük daha rahat,jantları da büyük çukurlarda avantaj...

Öncelikle yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler;
Evet AN125 için yapılan yorumlar çok iyi. Lastiğin ebatının küçük olması dışında hiç bir sorunu yok gibi.

Super 8e gelince evet fenerbahçeliyim, o renkler yakışırda ama fiyatlar geçen seneye göre her iki markadada yüksek gibi. Sıfır fiyatı yüksek olunca 2. elide biraz yüksek oluyor maalesef.

Ben yorumların artmasını bekliyorum. Şu anki düşüncem AN125 ağır basıyor.
Yorumları bekliyorum ...
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Arkadaşım Kymco süper 8 14" jantlı ve hemen hemen 10 bg.lik bir güce sahip scooter.:cat:
Alırsan memnun kalırsın tabii son karar senin.:)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Sıfırdan yüksek fiyatlar nedeniyle vazgeçtim :( Ve 1800 liraya 2. el bi AN125 aldım. Nede olsa ilk motorum, çok düşüp kalkacağız, inşallah düştüğünde bensiz düşer :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
saat 12:28 de ilk mesajı yazmışsınız, bayi haber bekliyor acil yardım demişsiniz,

14;14 te düşünüyorum ikinci el mantıklı demişsiniz,

15:26 da ise aldım ikinci el teşekkürler demişsiniz...


Ciddi misiniz şaka mı yapıyorsunuz gerçekten anlamadım, bu ne hız boyle, bir saat içinde motoru nereden buldunuz baktınız anlaştınız ve aldınız ?

İnşallah sarakaya almıyorsunuzdur bizleri ?
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Sıfırdan yüksek fiyatlar nedeniyle vazgeçtim :( Ve 1800 liraya 2. el bi AN125 aldım. Nede olsa ilk motorum, çok düşüp kalkacağız, inşallah düştüğünde bensiz düşer :)

Ne çabuk karar verip aldın arkadaşım.:)

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanma dileğiyle:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
saat 12:28 de ilk mesajı yazmışsınız, bayi haber bekliyor acil yardım demişsiniz,

14;14 te düşünüyorum ikinci el mantıklı demişsiniz,

15:26 da ise aldım ikinci el teşekkürler demişsiniz...


Ciddi misiniz şaka mı yapıyorsunuz gerçekten anlamadım, bu ne hız boyle, bir saat içinde motoru nereden buldunuz baktınız anlaştınız ve aldınız ?

İnşallah sarakaya almıyorsunuzdur bizleri ?

Ömercem kardeşim;
Neden benimle ilgili önyargılı oldun anlayamadım. Ben motorcu değilim ama senelerden beridir bi merakım vardı. Birden tüm eleştirileri bi yana attım ve almayı biraz geçde olsa (bugün) kafama koydum. Önce Kmyconun super 8'i beni görünüşüyle cezbetti. Sonradan mesai arkadaşımında tavsiyesi üzerine KN125e eğilim gösterdim. Ama aklım hep super 8deydi. Görünüşü ve lastiğinin büyük olması nedeniyle. Lakin Suzukiye mesaj attım. Onlarda ellerinde 3-4 adet stok kaldığını ama 2009 model artık gelmeyeceğini belirttiler. Fiyat olarakda 3400 lira + 250 lira plaka masrafı. Sonradan gerek sizin yorumlarını gerekse araştırmalarım neticesinde bu fiyatların 125lik bi makine için fazla oldugunu ögrendim. 2. eli düşünmeye başladım ve sahibinden comda buldum anlaştım. Şimdi nerde gariplik var bana söylermisiniz. Elimizin altında internet gibi bir nimet olunca bilgiye çok kolay ve hızlı ulaşabiliyorsunuz, yoksa bitek benmi bu kadar hızlı ulaşabiliyorum :)

Neyse artık bende bi motorcuyum. Kısmetse yarın akşam geliyor mototrum. Umarım bi aksilik çıkmaz :)

İyi niyetlerde bulunan tüm arkadaşlara burdan selam ederim.
Herkesin motorunu sağlıklı şekilde kullanması dileğiyle ...
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Pekala Hoşgeldin diyelim Valla ben 5 defa gidip bakmadan bir gömlek bile almayan bir insan olduğumdan bana biraz hızlı geldi ama tavsiyelerimizin değerledirilmesi ve temiz ikinci el suzuki alınması da sevindirdi.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Foruma bekleriz
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Pekala Hoşgeldin diyelim Valla ben 5 defa gidip bakmadan bir gömlek bile almayan bir insan olduğumdan bana biraz hızlı geldi ama tavsiyelerimizin değerledirilmesi ve temiz ikinci el suzuki alınması da sevindirdi.

Kazasız belasız sürüşler dilerim.

Foruma bekleriz

Teşekkür ederim. İnş. motorda sahibinin dediği gibi temizdir. Garaj motoruymuş.
Artık etkinliklerinizede katılırım :)
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
hakkaten yaw bu ne hız hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah sorun yaşamassın uzun süre binersin... kaç km de aldın ??
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
hakkaten yaw bu ne hız hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah sorun yaşamassın uzun süre binersin... kaç km de aldın ??

6770 umarım çok demezsiniz.

hakkaten yaw bu ne hız hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah sorun yaşamassın uzun süre binersin... kaç km de aldın ??

Motorcunun hızlısı makbul diye biliyorum. Neden garipsediniz :):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
yok ben garipsemedim yaa foruma yazarken heralde sürekli araştırma yapıyodun :) forumda şimdiye kadar gördüğüm 2. kişisin,senden hızlısı da var,violance nick li arkadaştı heralde,motor aldım diye konu açmıştı,evden çıkmış sıkılmış gitmiş motoru almış gelmiş :) bende yeni motorcuyum km konusunda az mı çok mu yorum yapamicam ama az bence fiyata göre çok iyi almışsın tekrar hayırlı olsun :) :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
yok ben garipsemedim yaa foruma yazarken heralde sürekli araştırma yapıyodun :) forumda şimdiye kadar gördüğüm 2. kişisin,senden hızlısı da var,violance nick li arkadaştı heralde,motor aldım diye konu açmıştı,evden çıkmış sıkılmış gitmiş motoru almış gelmiş :) bende yeni motorcuyum km konusunda az mı çok mu yorum yapamicam ama az bence fiyata göre çok iyi almışsın tekrar hayırlı olsun :) :)

İyi dileklerin için teşekkür ederim. Bu alım satım işlerinin ne kadar ince eleyip sık dokunsada şans işi olduğuna inanıyorum. Bu yüzden fazla kasmaya gerek yok. Maddi durumum el verdiğince canım neyi çekerse alırım. (Super 8 çok hoştu ama)
Gerçi super 8ide alabilirdim maddi durumum el veriyordu ama apartmanda oturunca koyacak yerin olmayınca, birde acemi olunca 4000 lirayı ona baglamak istemedim. Şimdi çalınsada fazla dert etmeyebilirim :) Ama ileride kesinlikle iyi bi chooper düşünüyorum 3 sene kadar sonra.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst