- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,759
- Motosikleti
- Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Ön amortisörlerim sanki daha fazla sallanıyor gibi geliyor. Bu bir anda olur mu? Çukura düşme falan olmadı. Frene basınca dalıyormuş gibi geliyor. Cevaplar için teşekkür ederim.
Ön amortisörlerim sanki daha fazla sallanıyor gibi geliyor. Bu bir anda olur mu? Çukura düşme falan olmadı. Frene basınca dalıyormuş gibi geliyor. Cevaplar için teşekkür ederim.