Amortisörde değişiklik hissediyorum??

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Merhaba arkadaşlar,
Ön amortisörlerim sanki daha fazla sallanıyor gibi geliyor. Bu bir anda olur mu? Çukura düşme falan olmadı. Frene basınca dalıyormuş gibi geliyor. Cevaplar için teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
amortisör sıvıların eskimiş olabilir, farketmiyorsun ince ince kaçırıyor sıvı azalmış olabilir. düşük ihtimal amortisör içindeki yaylar etkinliğini yitiriyor olabilir. model yıl kullanım koşulu vs bilmediğim için net bir yoruma varmak zor.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Model 2016 ama 2019 trafik çıkışlı 14000 km. de. Yağ kaçağı yok. Lastik basınçları devamlı kontrol ederim. Cevaplar için teşekkürler.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
Yağ zamanla eskidikçe dalma artar ama bir anda olmaktan ziyade yavaş yavaş başlamıştır da zorlamdığın için yeni farkediyor olabilirsin.

Bir anda çok değişik hareket etmeye başladıysa mutlaka başka bir şey olmuştur - genelde kaçak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst