Amortisör

Katılım
25 Eyl 2009
Mesajlar
74
MOTORSİKLETİMİN ÖN AMASÖRLERİNİN BİRAZ FAZLA KALKIK OLDUĞUNU HİSSETTİM MOTORUMUN AMORTİSÖRLERİ Sarmal yay, yağlı amasör DİYE GEÇİYOR İÇİNDE Kİ YAYI KESMEMİZ HALİNDE İNDİRE BİLİRMİYİZ ACABA ?
ÖN TARAFIN İNMESİNİ İSTİYORUM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...:queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ön tarafının kalkık olması herzaman iyidir...inik oldumu işe yaramaz...:p

ne gülüyorsunuz yaw.motosiklet için dedim:queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Amortisör ayarı yok mu? Yay kesme işine girmeyin. Yay kesme işi sonuçta alçaltır ama tüm mühendislik hesaplarını ve güvenliğinizi de tehlikeye atar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst