amerikalının 800 dolarlık scooter değerlendirme videosu...

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
http://www.youtube.com/watch?v=jnm7TPm_FCw&feature=g-vrec

adam bu çin malı makinayı o km 800 dolara almış ve bi değerlendirme yapmış.makinadan genel itibariyle memnun olduğunu söylüyo aynı zamanda da işçilik kusurlarından malzeme kalitesinden şikayet ediyo.farların çok iyi aydınlattığını ,carbon fiber görünümlü plastik kısmın uzaktan iyi göründüğünü ekliyo.90 dan sonra titreşim olduğunu arka fren idare ettiğini ,öndeki abs destekli çift piston kaliperli frenlerin kuru zeminde çok iyi olduğunu fakat ıslak zeminde abs nin öyle pahalı motorlarda olduğu gibi etkili olmadığını belirtiyo.bizim buralardaki çin mallarına göre bence çok kaliteli olmasının yanında yarı yarıya da ucuz.işin aslı imrendim vergi cenneti ülkemde ne paralara neler alıyoruz gözüken o.:silent:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
renkleri çok kötü, ayrıca boyası da videoda methedilen kadar iyi değil, motor elbette iyi duracak çünkü yepyeni.
büyükçe bir disk falan diyor aslında çay tabağı kadar o disk. yani fazla reklam kokuyor gibi geldi bana.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Video da okadar da methedilmiyo bence....iş görür diyo sadece....pilastik aksamının ucuz ve adi olduğunu torpidosunu açarken vurguluyo konuşan eleman.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst