ambulanstan düşen hasta...

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar ben o surucuye hiç acımadım cunku başka haberlerde kaza yapan aracın kadranını gordum şehiriçi 190 Km/h süratliymiş. Ayrıca arabadaki bira şişeleri de cabası..Ambulanstan kafa üstü de düşse acımamak lazım bunlara. Trafik canavarı da değil trafik hayvanı da değil trafikle alakaları yok düpedüz hayvan bunlar...
Şimdi bayramda bunlardan binlercesi yollarda olacak inşallah bir tanesi ile karşılamazsınız..
Herkese kazasız suruşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst