"Altyapı Çalışması" gezisi... [Trabzon-Giresun-Rize MT]

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Herkese merhaba,
Malum Karadeniz'de motosiklet kültürü pek yok. 2-3 il toplansak 4-5 motorcu ancak olabiliyoruz. Bizde il il gruplaşmaktansa ortak bir Karadeniz MT oluşturalım dedik ve yaz için altyapı çalışmalarına başladık..
Bu havalarda bile her hafta gezi yapıyorsak, yazın Karadeniz MT'yi düşünemiyorum:))

Her neyse geziyi anlatayım biraz. Aslında geziden çok buluşma diyebiliriz. Sera Gölüydü planımız fakat herkes geç gelince gezi işi iptal oldu.
Rize'de cakalaz ve elint, Giresun'dan volkanix, Trabzon'dan keos ve ben Trabzon'da buluşup sohbet muhabbet ağırlıklı, kısa şehir turlu ve Boztepe'de çay keyifli bir gün yaşadık.
Fotoğraflar ve Trabzon'dayız:)

Giresun'dan gelen volkanix ile Çarşıbaşı'nda bir petrol ofisinde buluşuyoruz. hoş sohbeti ile Birol ağabey bize çay ikram ediyor. 10-15 dakika sohbetin ardından Trabzon merkeze yol alıyoruz.


Rize MT gelene kadar Varlıbaş AVM de biraz vakit geçiriyoruz.


çocuklar için eğlence vardı:)


AVM'den sıkılıyoruz ve sahildeki çay bahçesine gidip orada beklemeye karar veriyoruz.




Ganita Çay bahçesinden görüntüler
borazp1fobs2hcs0s.jpg


borb0lg6024s1sg64.jpg


Rize MT gelmiş biz de yanlarına gitmek için kalkıyoruz.


borb3n38c47x1odzw.jpg


Havaya dikkatinizi çekerim. Adam akşam ezanında geldi:)


Bu saatten sonra gezi olmaz dedik ve açlıkta bastırınca Forum'a gidip yemek yedik:)






bu bakıştan sonra cakalaz motoruna atlayıp sahil yolunda basmaya gitti ya da Forum'a ses dinletmeye mi gitti deseydim:))))




Burada da çocuk eğlencesi vardı..Çocuk günü falan mıydı o gün artık neyse:p


cakalaz benim motoru kaldırmaya çalışıyor..bisiklet olmadığını anladı ama:)


borb4ilm0b1n847a4.jpg




saçmalamadan olmazdı:)




Boztepe'ye çay içmeye gidiyoruz




Hep aynı muhabbet. "Eskiden benim de motorum vardı. büyük kaza yaptım bıraktım. bunlar cok tehlikeli siz de bırakın" :)))








bir anısını canlandırıyor:))


Akçaabat'ta ayrılıyoruz.










Akçaabat'tan sonra volkanix ve ben yolumuzu tutuyoruz. Vakfıkebir' kısa bir çay molasının ardından Görele'ye kadar Özkan'a eşlik ediyorum.






Böylece bir buluşmayı daha kazasız belasız atlatmış olduk:)))
Herkese teşekkürler..
Haziran'dan itibaren yeni gezilerde buluşmak dileğiyle
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Güzel bi gezi olmuş demek isterdim ama gezi olmamış :p güzel bi buluşma olmuş ama. Sanırım askere gitcektiniz. Hayırlı teskereler şimdiden. Motorcu bölüğü yok mu yahu :p
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
teşekkürler arkadaşlar
eline yüreğine sağlık uthec
gezide en çok bu resmi beğendim ama cakalaz ne anlatıyordu acaba:)

güzel dilekleriniz için de ayrıca teşekkürler
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Karadeniz MT farklıdır..

Uthec, güzel bir gezi ve güzel bir toplantı olmuş.. Manzara resimleri mükemmel. AVM resimleri biraz fazla.. :)

Volkanix, Giresun'dan geliyorsun ve en fazla kilometreyi'de sen yapıyorsun..:cat:

Keos arka lastiğinin ortasında çizgi oluşmuş,virajlarda biraz yatman lazım..::146::

Cakalaz, her zamanki gibi neşe kaynağı..:p

Elint, Volkanix ve Uthec'in aralık ayında askere gitmeleriyle birlikte

gezi ve fotoğraf yükü; senin, Cakalaz ve Yusuf'un sırtına binecek ve bizlerde

sabırsızlıkla bekleyip, zevkle gezi raporlarınızı izleyeceğiz..

Volkanix ve Uthec'e hayırlı tezkereler dilerim.

Paylaşım için ::thanks:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel bir buluşma oldu katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.Bu arada askere giden volkanix(özkan) ve uthec(alper) arkadaşımıza hayırlı teskereler.Dönüşlerini şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum.:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Karadeniz birden bire hareketlendi ne is?:)
Hamsi sezonu gelmedimi daha?:p

Bu amcanin buyuk kaza yaptim biraktim muhabbeti daha bir iki ay önce basima geldi.
Bizim kayinpederi bir arkadasinin bir derdi olmus.
Bana telefon geldi git hallet diye.
Adami tanimiyorum.
Atladim motora gittim.
65-70 yaslarinda çok sevimli ve aksamci oldugu suratindan belli bir amca.
Baska sartlarda oturulup zevkle raki içilir yani.
Ben motorla gidince o da aynisini soyledi.
Oglum birak su mereti sen bizim için çok degerlisin, ustelik çoluk-çocuk var.
Dedim amca anlayabilecegin bir mevzu degil bu bosver.
Ne bosverem dedi hiddetle.
Ben de motor kullaniyordum, bir kaza geçirdim akillara zarar.!!
Anlatti sonra.
Benim en hafif atlattigim bir kaza bile onun kazadan buyuk.:cherry:
Ne diyeceksin ki o yastaki adama.
Ben daha once anlatmistim forumda.
Benim kayinpederin de bir mopet macerasi var.
3 defa binip uçunde de kaza yapmis;
Allahtan kayinçolar uyanik çikmis da motoru goturup çope atmislar.
Oyle kurtarmislar kayinpederi.:cherry:
Yani olayin buyuklugu kisisel.
Demedim bisey.
Dedim amca raki severmisin?
Ayip ettin yegen dedi.
Sen rakiyi birak, soz ben de motoru birakacam dedim.
Simdi gelip kaç yapiyor bu diye soruyor.:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Heee ; Bu arada virajlarda oldukca yatyoruz da orda yatacak viraj yoktu :p
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
herkese güzel dilekleri için teşekkür ederim.

o motor cakalazın..yatamıyor virajlarda..zaten 90 ı geçemiyor kendisi..bebek arabası gibi dümdüz gidiyor :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Tabi Canım; Ne kadar da dikkatliymişim :p

Kanka aksama napıyoruz? Bu arada benim motora müşteri geliyor yoldaymıs :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
cok hos bi gezı olmuş tebrik ederim herkesi karadenızde olması gereken şeyler bunlar:rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Çok harika bir buluşma olmuş.Abi bu arada Özkan abi Görele'limi acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst