- Katılım
- 17 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,141
- Motosikleti
- Honda Crf250L
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba,
Malum Karadeniz'de motosiklet kültürü pek yok. 2-3 il toplansak 4-5 motorcu ancak olabiliyoruz. Bizde il il gruplaşmaktansa ortak bir Karadeniz MT oluşturalım dedik ve yaz için altyapı çalışmalarına başladık..
Bu havalarda bile her hafta gezi yapıyorsak, yazın Karadeniz MT'yi düşünemiyorum
)
Her neyse geziyi anlatayım biraz. Aslında geziden çok buluşma diyebiliriz. Sera Gölüydü planımız fakat herkes geç gelince gezi işi iptal oldu.
Rize'de cakalaz ve elint, Giresun'dan volkanix, Trabzon'dan keos ve ben Trabzon'da buluşup sohbet muhabbet ağırlıklı, kısa şehir turlu ve Boztepe'de çay keyifli bir gün yaşadık.
Fotoğraflar ve Trabzon'dayız
Giresun'dan gelen volkanix ile Çarşıbaşı'nda bir petrol ofisinde buluşuyoruz. hoş sohbeti ile Birol ağabey bize çay ikram ediyor. 10-15 dakika sohbetin ardından Trabzon merkeze yol alıyoruz.
Rize MT gelene kadar Varlıbaş AVM de biraz vakit geçiriyoruz.
çocuklar için eğlence vardı
AVM'den sıkılıyoruz ve sahildeki çay bahçesine gidip orada beklemeye karar veriyoruz.
Ganita Çay bahçesinden görüntüler
Rize MT gelmiş biz de yanlarına gitmek için kalkıyoruz.
Havaya dikkatinizi çekerim. Adam akşam ezanında geldi
Bu saatten sonra gezi olmaz dedik ve açlıkta bastırınca Forum'a gidip yemek yedik
bu bakıştan sonra cakalaz motoruna atlayıp sahil yolunda basmaya gitti ya da Forum'a ses dinletmeye mi gitti deseydim
)))
Burada da çocuk eğlencesi vardı..Çocuk günü falan mıydı o gün artık neyse
cakalaz benim motoru kaldırmaya çalışıyor..bisiklet olmadığını anladı ama
saçmalamadan olmazdı
Boztepe'ye çay içmeye gidiyoruz
Hep aynı muhabbet. "Eskiden benim de motorum vardı. büyük kaza yaptım bıraktım. bunlar cok tehlikeli siz de bırakın"
))
bir anısını canlandırıyor
)
Akçaabat'ta ayrılıyoruz.
Akçaabat'tan sonra volkanix ve ben yolumuzu tutuyoruz. Vakfıkebir' kısa bir çay molasının ardından Görele'ye kadar Özkan'a eşlik ediyorum.
Böylece bir buluşmayı daha kazasız belasız atlatmış olduk
))
Herkese teşekkürler..
Haziran'dan itibaren yeni gezilerde buluşmak dileğiyle
Malum Karadeniz'de motosiklet kültürü pek yok. 2-3 il toplansak 4-5 motorcu ancak olabiliyoruz. Bizde il il gruplaşmaktansa ortak bir Karadeniz MT oluşturalım dedik ve yaz için altyapı çalışmalarına başladık..
Bu havalarda bile her hafta gezi yapıyorsak, yazın Karadeniz MT'yi düşünemiyorum
Her neyse geziyi anlatayım biraz. Aslında geziden çok buluşma diyebiliriz. Sera Gölüydü planımız fakat herkes geç gelince gezi işi iptal oldu.
Rize'de cakalaz ve elint, Giresun'dan volkanix, Trabzon'dan keos ve ben Trabzon'da buluşup sohbet muhabbet ağırlıklı, kısa şehir turlu ve Boztepe'de çay keyifli bir gün yaşadık.
Fotoğraflar ve Trabzon'dayız
Giresun'dan gelen volkanix ile Çarşıbaşı'nda bir petrol ofisinde buluşuyoruz. hoş sohbeti ile Birol ağabey bize çay ikram ediyor. 10-15 dakika sohbetin ardından Trabzon merkeze yol alıyoruz.
Rize MT gelene kadar Varlıbaş AVM de biraz vakit geçiriyoruz.
çocuklar için eğlence vardı
AVM'den sıkılıyoruz ve sahildeki çay bahçesine gidip orada beklemeye karar veriyoruz.
Ganita Çay bahçesinden görüntüler
Rize MT gelmiş biz de yanlarına gitmek için kalkıyoruz.
Havaya dikkatinizi çekerim. Adam akşam ezanında geldi
Bu saatten sonra gezi olmaz dedik ve açlıkta bastırınca Forum'a gidip yemek yedik
bu bakıştan sonra cakalaz motoruna atlayıp sahil yolunda basmaya gitti ya da Forum'a ses dinletmeye mi gitti deseydim
Burada da çocuk eğlencesi vardı..Çocuk günü falan mıydı o gün artık neyse
cakalaz benim motoru kaldırmaya çalışıyor..bisiklet olmadığını anladı ama
saçmalamadan olmazdı
Boztepe'ye çay içmeye gidiyoruz
Hep aynı muhabbet. "Eskiden benim de motorum vardı. büyük kaza yaptım bıraktım. bunlar cok tehlikeli siz de bırakın"
bir anısını canlandırıyor
Akçaabat'ta ayrılıyoruz.
Akçaabat'tan sonra volkanix ve ben yolumuzu tutuyoruz. Vakfıkebir' kısa bir çay molasının ardından Görele'ye kadar Özkan'a eşlik ediyorum.
Böylece bir buluşmayı daha kazasız belasız atlatmış olduk
Herkese teşekkürler..
Haziran'dan itibaren yeni gezilerde buluşmak dileğiyle