- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
Normalde sarı altına karşı bir antipatim vardır lakin şu koyu renkli insan ırkına ne olsa yakışıyor vesselam ::zencii:: :mrgreen:
bence de..
....................................
::miiz::
Normalde sarı altına karşı bir antipatim vardır lakin şu koyu renkli insan ırkına ne olsa yakışıyor vesselam ::zencii:: :mrgreen:
:queen::queen::queen::queen::queen:koptum hocam
Kim ne derse desin, amerikalılara hayranım her yönden, motosiklet olayındada son nokta bu olsa gerek.
Normalde sarı altına karşı bir antipatim vardır lakin şu koyu renkli insan ırkına ne olsa yakışıyor vesselam ::zencii:: :mrgreen: