Altın Kaplamalı Kawasaki

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Motor birde siyah olsa tam olurmuş bence ki ben sarı altın rengi sevmem ama burda guzel gözükürmüş.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Buda Türk işi Çinliyi işleme...:)

.
4219792_613948_jund479.JPG
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
şimdi bu motorun orjinalliği bozulmuş fiyatı düşer mi ki?:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Kim ne derse desin, amerikalılara hayranım her yönden, motosiklet olayındada son nokta bu olsa gerek.

altın kaplama motor hanzoluktan başka birşey değil.

dünyada milyonlarca çocuk işçi varken, daha da ötesi afrikada milyonlarca çocuk açlıktan ölüme terkedilmişken, ve dünyanın bir numaralı emperyalist ülkesi amerika iken amerika'ya nasıl hayran olabiliyorsun anlamıyorum.
sen amerikaya değil, onların zenginliğine hayransın. ama bu zenginlik nerden geliyor onu bir sorgulamanı öneririm.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
77
Ingilizcede bling bling diyorlar, Turkcede de rüküş.

Siyah olan harbiden guzelmis bu arada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst