Altın Kaplamalı Kawasaki

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
01vq11bf7.jpg


02ew11sv5.jpg


gümüş mü krommu tam bılmıyorum ama gümüş gibi..

İşte ben bu tasarıma şapka çıkarırım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağı bol bulmuş:pSür koçum saçlarına gür çıksın:p
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
Bu motor türkiye sınırlarına girse anında götürürler..:pr:
Soysuzlar baya çoğaldı..Adam aliminyuma göz dikiyo altına karşı ne düşünür kimbilir:silent:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
31
Amerikalı zengin zenciler nedense böyle gösterişi seviyor.
Bence çok kıro duruyor,Altın kaplama diş gibi...
Zaten motosikletin ruhuna aykırı bişey...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gümüş R1 Daha Güzel Bence...:)
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
9
görmemişin altını olmuş tutmuş motorunu kaplatmış dicem ama çok beyendim güzel olmuşş
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Okur okumaz aklıma geLen ilk cümleyi yazIyorum.

"iyi de niye ?"
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
:d

herşeye ragmen en guzel benım motorum en doğal halıyle.gümüş krom bakır çinko bunlar bahane benım motor şahane
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Pek akıllıca olmamış...

Altın kaplamalı lüks bir motosiklet fakat yarış grenajları var...

Yani;
Caddede binsen binemezsin, çünkü üzerinde yarış grenajı var,
Piste çıksan çıkamazsın , bunca kaplama altınla kimse piste çıkmaz sanırım.

Eeee...
Bu motorla ne yapılır? ...
Sadece bir kenara koyup izlemek için ise, bu motosiklet değil bir süstür.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu ne ki şimdi. Altını seviyorsan alır takarsın. Ne alaka motor da. Görgüsüzlüğün de bir sınırı olmalı diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst