ALTIN ELBİSELİ ADAM'ın kazada kusuru yoktu !

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kusuru vardı, yoktu artık bir önemi var mı? Adam gitti. Pisi pisine, yoktan yere. Filmlerde olabilecek bir tesadüf nedeniyle.
Hayat çok acayip.
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
"Haklı ve ölü olmak." Çok sık kullanırdı bu tabiri, mekanı cennet olsun tekrar tekrar...
 
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
479
bunu zaten hemen herkes biliyordu bu adama leke atan kendini beğenmişlerede kapak olsun bu paylaşım Allah tekrar'dan gani gani rahmet eylesin
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
bu adamın ismini duyduğunuzda, videosuna denk geldiğinizde vs.. sizin de bir anlık içiniz sızlıyor mu ?
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
1 yıl olacak neredeyse hala inanamıyorum yitip gittiğine. saçma salak türk dizileri izleye izleye hayatlarının her anına teatrallik sokuyorlar. köprüde tartışırken arabayı durdurup çıkıp yürümek nedir abv
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Allah rahmet etsin...tarzı ve ilkleriyle bu camiada ciddi bir yer edinmişti....Her videosunu izlediğimde içim burkulur ve dua ederim ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst