Altın Elbiseli Adam da Rezalet!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Barkın Bayoğlu nun youtube de canlı olarak sunduğu bu akşamki programda,Gökhan Eren tarafından hazırlanan video da"Endurocular 5 para etmez ama enduro canmış-ifadesi kullanılmıştır.
Bu Gökhan Eren denen güya öğretmen olan şahsiyet,enduro motosiklet kullanan kullanıcılara bu sözleri söyleme cürretini nereden bulmaktadır?
Ayrıca programında bu gibi kişilerin videolarını dikkatsizce yayınlayan Barkın Bayoğlu nuda kınıyorum.:farao:
saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Ben o adamın sahnelerini direk atlıyorum inanılmaz kafa açıyor bunu da demiştir yani beklerim az buçuk dinledim zor katlandım.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Yukarıda bahsi geçen programdan soyut olarak yazıyorum. Altın elbiseli adam iyidir, hoştur, bilgilendirir vs vs. Ama nihayetinde o da motosiklet üzerinden ekmeğini kazanan, yolunu bulmaya çalışan bir insan oğludur. Motorcu camiasının Barkın'a peygamberin bi tık altındaki insanoğlu muamelesi yapması sizce de baymadı mı artık?!
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yanlış hatırlamıyorsam bu arkadaş bilinçli bir Kymco kullanıcısıydı. Kymco forumunda çok bilgilendirici yorumları oldu ama neden bu kadar zevzekçe davranıyor anlamıyorum. Herkes Aea gibi ağzıma geleni söyleyeyim, milletin hoşuna gider diye düşünmesin bence. Kendi uslubü gayet düzgündü.
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
ve halen yolunu bulamamış, kurumsallaşamamış, firmaların da pek itibar etmediği bir eleman. muhabbeti güzel bir eleman. bu kadar şakşaklanmasına şaşırma zira geçen hafta bir trol vardı. "çok methettiler geldim" diye bir başlık açtı. millet ne yalaklandı aklın durur. herkesi çocukluğuna döndürdü :) Barkın a az bile muamele ediyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

Yukarıda bahsi geçen programdan soyut olarak yazıyorum. Altın elbiseli adam iyidir, hoştur, bilgilendirir vs vs. Ama nihayetinde o da motosiklet üzerinden ekmeğini kazanan, yolunu bulmaya çalışan bir insan oğludur. Motorcu camiasının Barkın'a peygamberin bi tık altındaki insanoğlu muamelesi yapması sizce de baymadı mı artık?!

ben yazasıya 4-5 yeni yorum girmiş
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Barkın Bayoğlu nun youtube de canlı olarak sunduğu bu akşamki programda,Gökhan Eren tarafından hazırlanan video da"Endurocular 5 para etmez ama enduro canmış-ifadesi kullanılmıştır.
Bu Gökhan Eren denen güya öğretmen olan şahsiyet,enduro motosiklet kullanan kullanıcılara bu sözleri söyleme cürretini nereden bulmaktadır?
Ayrıca programında bu gibi kişilerin videolarını dikkatsizce yayınlayan Barkın Bayoğlu nuda kınıyorum.:farao:
saygılarımla.

bende şu an izliyorum yanlış konuştu motorcu motorcuya bunu derse zaten bizi sevmeyenler ne der artık

ayrıca gezi videolarını ve konuşma tarzını beğenmedim Gökhan erenin
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Heryerde aynı saçmalık.Bunlar endurocu, bunlar ss ci, bunlar çapırcı ,bunlar çinliye biniyor. belli kesimdeki kişiler karşı tarafı yunan işgalcisi gibi görüyor.Benzinlikte adam selam veriyorsun hayvan herif azrail görmüş gibi hareketler yapıyor.

Slogan vardı geçen festivalde ,Biz kişinin motosikletine değil ,üstündeki adama bakarız adammı diye.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
NOT: Video’da ufak bir düzenleme işlemi yaptığımız için bir süre yayında olmayacak. Yarın yayında olacaktır.
http://www.altinelbiseliadam.com/altinli-gece-2-sezon-8-bolum11-02-2015/

Videodan o bölüm çıkarılacak,Gökhan bey söylediğinle kalacak değil mi :silent:
En azından o kısma bir özür mesajı koyun bari.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Yanlış hatırlamıyorsam bu arkadaş bilinçli bir Kymco kullanıcısıydı. Kymco forumunda çok bilgilendirici yorumları oldu ama neden bu kadar zevzekçe davranıyor anlamıyorum. Herkes Aea gibi ağzıma geleni söyleyeyim, milletin hoşuna gider diye düşünmesin bence. Kendi uslubü gayet düzgündü.

Hayatında enduroya binmemiş herif,enduroya binince sapıttı.Hani görmemişin oğlu olmuş misali :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ne hakla böyle konuşabiliyor..hayret..:silent: erman toroğlu klasiğigibi bir adam demekki.önce konuşuyor sonra düşünüyor..
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Öncelikle çok ayıp etmiş bence barkın bu olay yüzünden çıkıp özür dilemeli eğer konu hiçbir şey olmamış gibi kapanırsa şehir efsanesi olarak kalır.

Bu arkadaş hakkında Youtube üzerinden ve bu forumdan pek iyi yorumlar yok zaten yollarınıda ayırırsa doğru bir karar olur gibime geliyor çünkü aea'ın iyi bir kitlesi var.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
494
Videodan o bölüm çıkarılacak,Gökhan bey söylediğinle kalacak değil mi :silent:
En azından o kısma bir özür mesajı koyun bari.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------



Hayatında enduroya binmemiş herif,enduroya binince sapıttı.Hani görmemişin oğlu olmuş misali :)

ben de bu gökhan eren kim diyordum. hocam bırak canı ne istiyorsa desin :) bu adam tam (hakaret etmeden birşey yazmak çok zor bu cümlenin devamına) seviyesiz. adamlar yayına koyacakları videoyu izlemeden koyuyorlar demek ki :) kurumsallaşamazsa AEA nın işi çok zor. biz şuraya yazacağımız iki satır yorumu bile tekrar tekrar okuyup gözden geçirip yazıyorken spontane yaşıyor adamlar
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Enduro cu ların pek iplemeyeceği rezalet olacaktır kanımca.

Lakin hakaretin mazur görülmesi sınırları bulanıklaştırır. Bu da işin iyice çirkinleşmesine yol açar. Bir gün biri çıkıp "SS ciler y.vşaktır" der ve bulanıklaşan sınırlar bu söylemi meşrulaştırır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İlgili söylemi izleyemedim ama boyle bir soylem ile ciddi anlamda ayıp edilmiş olur.
Aea ciddi manada takipçisi ve izleyicisi olan bir kişi.
Bu tip motosiklet camiasını bolecek yorumlarda bulunanlara musamaha gosterilmemeli programlarında.
Zaten camia içinde Ss,enduro,chopper,scooter gibi farklı tarzlar arasında zaman zaman zıtlaşmalar oluyor,boyle seylerle bunu koruklememek lazım.
Birlik ve bütünlük olmadıktan sonra "motosikletleri fark edin" diye ne kadar yazsak,cizsek bosa gider.
Bizim birbirimize saygımız yok daha.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
İlgili söylemi izleyemedim ama boyle bir soylem ile ciddi anlamda ayıp edilmiş olur.
Aea ciddi manada takipçisi ve izleyicisi olan bir kişi.
Bu tip motosiklet camiasını bolecek yorumlarda bulunanlara musamaha gosterilmemeli programlarında.
Zaten camia içinde Ss,enduro,chopper,scooter gibi farklı tarzlar arasında zaman zaman zıtlaşmalar oluyor,boyle seylerle bunu koruklememek lazım.
Birlik ve bütünlük olmadıktan sonra "motosikletleri fark edin" diye ne kadar yazsak,cizsek bosa gider.
Bizim birbirimize saygımız yok daha.

Zaten kendileride -motosikletleri farkedin-yazılarına karşılar.Vuracan kıracan aga,söylemlerindeler.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Yukarýda bahsi geçen programdan soyut olarak yazýyorum. Altýn elbiseli adam iyidir, hoþtur, bilgilendirir vs vs. Ama nihayetinde o da motosiklet üzerinden ekmeðini kazanan, yolunu bulmaya çalýþan bir insan oðludur. Motorcu camiasýnýn Barkýn'a peygamberin bi týk altýndaki insanoðlu muamelesi yapmasý sizce de baymadý mý artýk?!

ve halen yolunu bulamamýþ, kurumsallaþamamýþ, firmalarýn da pek itibar etmediði bir eleman. muhabbeti güzel bir eleman. bu kadar þakþaklanmasýna þaþýrma zira geçen hafta bir trol vardý. "çok methettiler geldim" diye bir baþlýk açtý. millet ne yalaklandý aklýn durur. herkesi çocukluðuna döndürdü :) Barkýn a az bile muamele ediyorlar.

---------- Mesajlar birleþtirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamaný 23:16 ----------



ben yazasýya 4-5 yeni yorum girmiþ

ben de bu gökhan eren kim diyordum. hocam býrak caný ne istiyorsa desin :) bu adam tam (hakaret etmeden birþey yazmak çok zor bu cümlenin devamýna) seviyesiz. adamlar yayýna koyacaklarý videoyu izlemeden koyuyorlar demek ki :) kurumsallaþamazsa AEA nýn iþi çok zor. biz þuraya yazacaðýmýz iki satýr yorumu bile tekrar tekrar okuyup gözden geçirip yazýyorken spontane yaþýyor adamlar

Uður Ak;3543401' Alıntı:
Ýlgili söylemi izleyemedim ama boyle bir soylem ile ciddi anlamda ayýp edilmiþ olur.
Aea ciddi manada takipçisi ve izleyicisi olan bir kiþi.
Bu tip motosiklet camiasýný bolecek yorumlarda bulunanlara musamaha gosterilmemeli programlarýnda.
Zaten camia içinde Ss,enduro,chopper,scooter gibi farklý tarzlar arasýnda zaman zaman zýtlaþmalar oluyor,boyle seylerle bunu koruklememek lazým.
Birlik ve bütünlük olmadýktan sonra "motosikletleri fark edin" diye ne kadar yazsak,cizsek bosa gider.
Bizim birbirimize saygýmýz y
ok daha.

Enduro cu larýn pek iplemeyeceði rezalet olacaktýr kanýmca.

Lakin hakaretin mazur görülmesi sýnýrlarý bulanýklaþtýrýr. Bu da iþin iyice çirkinleþmesine yol açar. Bir gün biri çýkýp "SS ciler y.vþaktýr" der ve bulanýklaþan sýnýrlar bu söylemi meþrulaþtýrýr.

yüreğinize sağlık, bu sözlerin ustune laf yazmama gerek yok.. Rengim belli olsun, alintilayayim da :))
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
OZAMAN ADMINLERDEN RUCA SABİT KİLİTLİ KONU AÇILSIN. HERKES İMZA BIRAKSIN.

İMZA : HEPİMİZ ENDUROCUYUZ.

Burada rakam toplayıp aea ya bildirelim. CNlı yayında özür dilesinler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst