Barkın Bey'in çalışmalarını, videolarını, forum yazışmalarını bir çok yerde gördüm.İnternette takıldığım blli, başlı bir kaç forum var.Hepsine üyeliğim olmasa da okuduğum forumları tam okurum.Yani o forumdaki kişi kalitesini de anlayabilirim.Özellikle Carl Gustav'ın forumdaki konuşma tarzını ve videolardaki konuşma tarzını ben beğeniyorum.Hocam adam bu işi layıkıyla yapıyor bence.Ben, çıkıp videoda "bu motor şu kadar beygir şu kadar torka sahip.Bilmem kaç bin devirde maksimum torku veriyor, motorun eni şu boyu şu, şu derece beygir kilo oranı var" tarzında konuşma yapanları hep sıkıcı bulmuşumdur.Ama bu videoda bi kere samimilik var bence.Yani günlük bir konuşma gibi, eğlenceli bir anlatım var.Bu videoyu de diğer AEA videoları gibi çok beğendim.
Barkın hocam ellerinize sağlık.Kolay gelsin...