- Katılım
- 21 Şub 2013
- Mesajlar
- 31
alper kaya slymn93 elektronık arkadaşlara sorarak günlerdir neyin peşinde olduğumu ve neden değiştirdiğimi öğrenebilirsin.ama seni de anlıyorum birisine kızmışsın belli ama o kişi ben değilim
http://www.youtube.com/watch?v=jwMzqZnnW88alper kaya slymn93 elektronık arkadaşlara sorarak günlerdir neyin peşinde olduğumu ve neden değiştirdiğimi öğrenebilirsin.ama seni de anlıyorum birisine kızmışsın belli ama o kişi ben değilim
Hepimizin merak ettiği 250 cc segmentindeki motorları , gönüllü olarak bizim için test eden neredeyse Türkiye'deki tek test pilotunu da bu işe küstüreceksiniz . Barkın Abi söz verdiği gibi çekmiş videoyu .Montajları ıvırı zıvırı derken tabiki zaman uzayacak. Biraz sabırlı olun arkadaşlar , kimseyi kırmaya hakkımız yok :cat:
Kazsız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Test pilotu olduğunu nereden çıkardınız? Mesleği midir kendisinin?
Mesleğini bilmiyorum ama Türkiyede değişik segmentteki motorları bizler için test ettiği için öyle hitap ettim :cat:
sevgili barkın bayıroğlu'nun yetkinliklerinden biri. forum profilinde biyografine öyle yazmış zaten : ..... Motosiklet Test Pilotu
Bari adımı doğru bileydin.
"Bayıroğlu"
Bari adımı doğru bileydin.
"Bayıroğlu"
Hepimizin merak ettiği 250 cc segmentindeki motorları , gönüllü olarak bizim için test eden neredeyse Türkiye'deki tek test pilotunu da bu işe küstüreceksiniz . Barkın Abi söz verdiği gibi çekmiş videoyu .Montajları ıvırı zıvırı derken tabiki zaman uzayacak. Biraz sabırlı olun arkadaşlar , kimseyi kırmaya hakkımız yok :cat:
Kazsız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Test pilotu olduğunu nereden çıkardınız? Mesleği midir kendisinin?
Mesleğini bilmiyorum ama Türkiyede değişik segmentteki motorları bizler için test ettiği için öyle hitap ettim :cat:
Test pilotu olduğunu nereden çıkardınız? Mesleği midir kendisinin?
kusura bakma, düzeltip hemen tekrar yayımlıyorum. malum, forumda girdi düzeltme fonksiyonu kapalı :cat:
sevgili barkın bayoğlu'nun yetkinliklerinden biri. forum profilinde biyografine öyle yazmış zaten : Oto Haber Motosiklet Test Pilotu
Bari bu sefer büyük harfle yazaydın![]()
Bende bunu nihahahah ( Erol Taş mod : ON )şeklinde karşılıyorum.eyüp, sana vicdansızlık ithamında bulunuyorum :rendeer:
Bende bunu nihahahah şeklinde karşılıyorum.![]()