Altı araç kül oldu

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Dükkanımın olduğu mahallede ikisi arkadaşlara ait ,toplam altı araç gece ateşe verildi ,bunlara ne denir bilmiyorum, kafamı duvarlara vurasım geliyo ,arkadaşın biri arabasını üç gün önce sıfır aldı, diğerininde geçen hafta kaskosu bitmiş adamlar perişan:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
bu resmen isyan demektir. bu araç sahipleri o araçları ne zorluklar içinde aldılar kim bilir peki bu nedir isyancıların 1 lt benzini 6 araba yakıyo büyük kayıp. geçmiş olsun diliyorum:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlı başına ekonomi canavarlığı. Şimdi bunu duyan herkes kasko yaptırmak isteyecek ve mecbur yaptıracak. Kasko şirketleride fiyatları uçurucak!
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Buluyorlar belalarını merak etmeyin...

Bu arada arkadaşlarını zaten bilgilendirmişlerdir ama ben yinede hatırlatıyım; Devlet bu konuda vatandaşını sahipsiz bırakmıyor, kaskosu olmayanların zararlarının karşılanacağını daha önce açıklanmıştı.

Devletimiz ve Ordumuz sağolsunlar, bu şerefsizlerle mücadeleye istisnasız her şekilde devam ediyorlar, bu zararların karşılanmasıda bu mücadelenin gereğidir.

Üç beş kıçı kırık çapulcunun vatandaşın huzurunu kaçırmasına müsade edilemez, 6 değil 6666 araç yaksalar yinede ülkemize korku salamazlar!
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Buluyorlar belalarını merak etmeyin...

Bu arada arkadaşlarını zaten bilgilendirmişlerdir ama ben yinede hatırlatıyım; Devlet bu konuda vatandaşını sahipsiz bırakmıyor, kaskosu olmayanların zararlarının karşılanacağını daha önce açıklanmıştı.

Devletimiz ve Ordumuz sağolsunlar, bu şerefsizlerle mücadeleye istisnasız her şekilde devam ediyorlar, bu zararların karşılanmasıda bu mücadelenin gereğidir.

Üç beş kıçı kırık çapulcunun vatandaşın huzurunu kaçırmasına müsade edilemez, 6 değil 6666 araç yaksalar yinede ülkemize korku salamazlar!

::plus1::
turk6yk8uj.gif

bayrakoy8.gif
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Allah belalarını versın hepsinin Eylem yapanında yapmayıp onlar gıbı dusunenındeeee!!!!!!!!!!!!!
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Başlı başına ekonomi canavarlığı. Şimdi bunu duyan herkes kasko yaptırmak isteyecek ve mecbur yaptıracak. Kasko şirketleride fiyatları uçurucak!

valla fulish insanın aklına gelmiyo değil hani. olur ya. kasko şirktlerinin işleri düzgün değilse tutarlar 2-3 tane zibidi sona böle işte. ama genel anlamda bu bi terör olarak görünüyor. şerefsizlik adiliktir bu. Yaptıklarının cezasını Allah öbür tarafta verecektir. Bedualarımız tutar inşallah. (net'e düşmemiş daha haber...)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
eskişehir de yeşiltepe mahallesinde de araç kundaklamışlar,, 2 otomobil,1 minibüs ::angry2::::angry2::::ranntign::ranntign::rantinp:::rantinp:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
milli servete zarar veren vatan hayinidir keşke idam kalkmasaydı herkez hak ettigi cezayı alırdı..


not ::kankaaaaa sen tükkanın o ufak penceresini kapattır bence noolur nolmaz
yada sigorta yaptır tükkanına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst