Alt sakal kaplatmak.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Merhaba arkadaşlar motorumun alt tarafındaki siyah plastik malzemeyi boyatmak veya kaplatmak istiyorum.Aklımda ya motorla aynı renk boyatmak yada karbon kaplama yaptırmak var.Ancak nerde nasıl yapılır bilmiyorum.Konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım ve farklı fikirlerinizi bekliyorum.Teşekkürler.

Motorum bu.Boyatmak istediğim parça alt tarafındaki siyah plastik bölüm.



o0ch6q.jpg
[/IMG]
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hiç boşa para bayılma kimseye. O parça boyanırsa taş ve seken şeylerde boyarsan çizilir. Sök parçayı al Plastidip boyayı istediğin renkte. 35-40 liraya mal olucak bir tüp spreyle cillop gibi olur. Beğenmez isen sökebiliyorsunda elinle kazıyarak...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Motor renginde sprey boya bastır, kendin boya gitsin. Yaptırayım dersen maliyet artar veya uğraşmayabilirler
Plasti dip olmaz bence daha kolay zarar görür, orj de mat yapmışlar çizilir diye
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
72
plastidipi birkaç kat atmazsan yani ince olursa dayanmaz kaldı ki maliyetli olur bence
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
198
Bence hiç yapmayın, ama yapıcaksanız da Karbon fiber kaplama yapın. Motor rengine uygun Maviler var. Siyah da olur.

Fakaat, bu karbon fiber işinde bir araç tavanına bile 200 tl alıyorlar. İnternette, hepsiburada'da 130×1 metre top sadece 9 tl. Aynı üründen yaklaşık 190 tl işçilik alıyorlar çünkü insanların bu malzemeleri hakkında bilgisi yok.

İnternetten alıp denemelisiniz. Ben motorda grenajlara, aynaları, egzoz korumasına filan yaptım hep. Çok zor bir işi öncelikle onu söylemeliyim ve en az 2 kişi ile yapın. Beğenemezseniz de çıkarırsanız zaten Sakala ne kadar gidecek ? Ama sakal çok delikli olduğu için, çok zor işiniz. Yine de en az 50-60 lira alırlar dışarıda. Yaptırmayın.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Bence hiç yapmayın, ama yapıcaksanız da Karbon fiber kaplama yapın. Motor rengine uygun Maviler var. Siyah da olur.

Fakaat, bu karbon fiber işinde bir araç tavanına bile 200 tl alıyorlar. İnternette, hepsiburada'da 130×1 metre top sadece 9 tl. Aynı üründen yaklaşık 190 tl işçilik alıyorlar çünkü insanların bu malzemeleri hakkında bilgisi yok.

İnternetten alıp denemelisiniz. Ben motorda grenajlara, aynaları, egzoz korumasına filan yaptım hep. Çok zor bir işi öncelikle onu söylemeliyim ve en az 2 kişi ile yapın. Beğenemezseniz de çıkarırsanız zaten Sakala ne kadar gidecek ? Ama sakal çok delikli olduğu için, çok zor işiniz. Yine de en az 50-60 lira alırlar dışarıda. Yaptırmayın.

Peki 50-60 liraya yapacak yer biliyormusunuz ? Ve ne kadar kalıcı olur ?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
karbon folyo denenebilecek bir yöntem gibi duruyor. su kaplamaya göre fiyatı ucuz fön makinasıyla esnete esnete yapılamazmı çokmu sivri zor dönüşler var?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst