Almanya-Isvicre arasi(motorsuz)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ugly kanka bu dünyada işin iş abi...bakalım öteki dünyada napcan...:p

Halam Zürih Dietikonda...ucundan azcık gördüydük be kanka...BASEL çok güzeldir..görmelisin...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Ulen pis özenti biz bi 250km yol yaptık seferihisar ve çevresini gezdik diye isviçre fotolarınla nispet mi yapıyon.:p

al bak bu senin köprü




buda oralardan bi görünüş




buda davos oralarda acayip mekanlar alpler fln




ben alplerde senin gibi polis bulamamdım anca bu arkadaşa denk geldim




buda benim otel





artık sende gelince bi seferihisar-gümürldür-özdere-kuşadası yapıp kendi kendine resimleri çeker bizim topiğe eklersin:wiinkk:
:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
çok iyi ya
..............................................................
tesekurler dostum:)

Tatlı su motorcusu olunca böyle oluyor.
Buralar yağmurlu bu sıralar.:)
:)

ugly kanka bu dünyada işin iş abi...bakalım öteki dünyada napcan...:p

Halam Zürih Dietikonda...ucundan azcık gördüydük be kanka...BASEL çok güzeldir..görmelisin...

kanka oyle diyon da bi sonraki durak insallah Mekke Medine... o zaman telafi ederiz:) Basel i de gordum bu arada...sagolasin:rendeer:


kolpa simdi gordum mesajini:) ayni anda yazmisiz:) kopru guzel, inekte guzel:) ama atraksiyon goremedim... yoksa miss kolpa dan mi tirstin haaa?

at uc bes tane daha foto:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
motorsuz gezimi olur kardeşim burası motor sitesi sen git otoban fareleri diye mannissa lıların sitesine yaz arabalara onlar takılıyor, kutuplara yakın bir yerlerde yaşıyorlarmış MANNİSSA lılar :queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
kolpa simdi gordum mesajini:) ayni anda yazmisiz:) kopru guzel, inekte guzel:) ama atraksiyon goremedim... yoksa miss kolpa dan mi tirstin haaa?

at uc bes tane daha foto:)

Yok be sercanım reklama girmesin sonra.:p
Kısmetse asıl atraksiyonları bu sene miss kolpayla gidip yapıcaz.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
motorsuz gezimi olur kardeşim burası motor sitesi sen git otoban fareleri diye mannissa lıların sitesine yaz arabalara onlar takılıyor, kutuplara yakın bir yerlerde yaşıyorlarmış MANNİSSA lılar :queen:
Beni niye hep disliyosunuz:( ben de izmirliyim, benim de motorum var ben de nisantasi cocuguyum ben de universite okudum, beni de araniza alsaniza:queen:

guzel gezı olmus fotograflarda guzel .paylasım ıcın tesekkur.
tesekurler:)

Yok be sercanım reklama girmesin sonra.:p
Kısmetse asıl atraksiyonları bu sene miss kolpayla gidip yapıcaz.
insallah kardesim, hadi artik sinavlari da , senden bi dugun bekliyoruz yaza kadar:rendeer:

kardeşim polisler umarım cana yakın davranmışlardır

bayagi bi iyilerdi:) ben de sempatik cocugum, sevdiler beni:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kediye dönmüşsün oralarda bakıyorum kimselere bulaşmıyorsun :p izmir senin çöplüğün tabi oralarda borun ötmüyor :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kediye dönmüşsün oralarda bakıyorum kimselere bulaşmıyorsun :p izmir senin çöplüğün tabi oralarda borun ötmüyor :queen:

Onun borusu buralarda hiç ötmüyormuş.... Söyleyenlerin yalancısıyım....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay be. abi teşekkür ederim sana. sayende memleket görüyoz en canlısından. o alt resimlerdeki şaftlı motor ne abi? çok havada duruyo hemde şaftlı. o tramvay yollarının arasında boy resmin varya :) aynı bizim eskişehirdeki 2 eylül caddesi vallahi. :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
vayy uglychild bende diyodum nerelerde bu ...kim bilir dunyanin hangi kosesinden cikacak..:)..bide kuzeye gelde ,birlikte gezelim yeni yerler acildi..bi sisede martini var..ancak 4 kisi icer..:)) kendien iyi bak dostum..moskoflarada beklerim...iyi geziler..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sercan sen motorsuzda olsan bizden bir parçasın,seninle ilgili hergezi ilgimizi çeker hem biz seni çok özledik motorlu ve motorsz farketmez.oralarda kendine çokiyi bak yazın görüşmek üzere
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kediye dönmüşsün oralarda bakıyorum kimselere bulaşmıyorsun :p izmir senin çöplüğün tabi oralarda borun ötmüyor :queen:
e e e abi artik evlilik dusunuyoruz, biraz akilli olmak lazim, basimiza actigimiz dertlerin bi kismindan hala kurtulamadim biliyosun, bari yenilerii acmiayim... sen de evlenmeden once kimbilir neler neler yapti... oyle degil mi?:)

Onun borusu buralarda hiç ötmüyormuş.... Söyleyenlerin yalancısıyım....:queen::queen::queen:
Borum otmuyo ama....... neyse:mrgreen: anladin sen onu kanka:)

abi sen niye reklam yapiyon simdi, bu web cam olayi bozar bizi, seninle saf duygular icerisinde yazismistim oysa ben, ama biz neysek o yuz:rendeer:

vay be. abi teşekkür ederim sana. sayende memleket görüyoz en canlısından. o alt resimlerdeki şaftlı motor ne abi? çok havada duruyo hemde şaftlı. o tramvay yollarının arasında boy resmin varya :) aynı bizim eskişehirdeki 2 eylül caddesi vallahi. :)
sagolsin kardesim, valla oylesine cektim, bi tane motor resmi olsun diye yani:)


vayy uglychild bende diyodum nerelerde bu ...kim bilir dunyanin hangi kosesinden cikacak..:)..bide kuzeye gelde ,birlikte gezelim yeni yerler acildi..bi sisede martini var..ancak 4 kisi icer..:)) kendien iyi bak dostum..moskoflarada beklerim...iyi geziler..
valla gelmeyi dusunuyorum bakarsin yaza kadar gelirim o taraflara... vakit ve nakit olursa tabii... Moskova gece hayatinda bir ay da olsa dolu dolu ve saglam yer etmistim.. tverskaya da cafe etaj da hala tanirlar beni:)
big club, fabric, mio, first bazen de garage:)




sercan sen motorsuzda olsan bizden bir parçasın,seninle ilgili hergezi ilgimizi çeker hem biz seni çok özledik motorlu ve motorsz farketmez.oralarda kendine çokiyi bak yazın görüşmek üzere
iste Ummet abim bu lafin bitirdi beni, cok sagolasin... Insallah sagsaglim Izmire doneyim, bi Ayvalik gezisi daha yapalim ve yine sende ol aramizda...:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Msn de verdiğin konser için ayrıcana teşekkür ederim.... :rendeer:
Yengeye selam...:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
kardeşim nasılsın coktan beri görüşemedik ayran ictik ayrımı düştük tatilin güzel gecmiş anlaşılan ne zaman geleceksin ayvalıga kendine iyibak görüşmek üzere arkadaşların slmı var
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Msn de verdiğin konser için ayrıcana teşekkür ederim.... :rendeer:
Yengeye selam...:rendeer:
onemli degil ne demek:) Alekum selam:rendeer:

UGLY nin bazı fotoğraflarıda bende...kimseler güvenmiyo bana anasını satayım...bi gün aleyhlerinde delil olacağınıı biliyolar tabi...:p

abi kizlarla olan fotolarimi sakin koyma, evlenmek uzereyim, bosamasin beni...:wiinkk:

kardeşim nasılsın coktan beri görüşemedik ayran ictik ayrımı düştük tatilin güzel gecmiş anlaşılan ne zaman geleceksin ayvalıga kendine iyibak görüşmek üzere arkadaşların slmı var

Muharrem abicim ben daha bi sure yurtdisindayim ama gelir gelmez bi Ayvalik gezisi patlatiriz ve boylece ortada bi yerlerde bulusuruz... simdilik ayarsiz iboyla idare ediverin:) tum Havran motor dostlarina selamlar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst