Almanya Harz gezisi...

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Arkadaşlar aslında bu gezi benim çok sevdiğim bir abimin gezisi ve kendisi sitemize de üye.nicki burada da kendi sitelerinde de Aytunc...
2 gün evvel yaptıkları bir gezinin fotoğraflarını sizlerle de paylaşmak istedim.kendisi yurtdışında yaşıyor ve kendisini bildi bileli motor üstündedir.
çok zevkli bir gezi yapmışlar, valla ben çok isterdim orada olmayı...
işte resimler...
(resimleri www.gurbetmotorculari.com olan kendi sitelerinden aldım)

77798547bz8.jpg


92733172nu8.jpg


68018421mg7.jpg


79298974kt7.jpg


aaaqw4.jpg


aayo8.jpg


99775080zs7.jpg


69046150xo8.jpg


10gs4.jpg


11qw3.jpg


70321959cq7.jpg


ergnyc1.jpg


altugxl7.jpg


alperzx2.jpg


schrgdv6.jpg

işte bu aytunç abim... :)

tekergi9.jpg

bu da... :)

sizce de süper bir gezi olmamış mı?
valla yurtdışı, hasretlik falan deniliyor ama bence eksileri olduğu kadar artıları da çok yurtdışının...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
gerçektende çok güzel olmuş gibi özellikle yollar hem güzel hemde tertemiz. :)
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
vay be ne adamlar.. motorlar süper, bizde de böyle motor çok var ama böyle motorcu yok.. herşey tam... giymişler deri tulumları, çizmeleri, eldivenleri tam takım geziyorlar... helal olsun..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Yol güzel arkadaşlar yol. Asfalta bak. Bizim burda böyle yatır motoru bakalım geri kalka biliyormusun. Otoban virajlarında bile yanal bozulmalar tümsekler olan bir ülkede yaşayınca bunları denemek intihardan farksız oluyor. Arkadaşlar güzel eğlenmiş. Tüm gurbetçilere selamlar.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Arkadaşlar gercekten güzel karaler yatışlar harika paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Arkadaşlarımızın ellerine sağlık.Ancak böyle bir gezi ülkemizde her yönüyle mümkün değildir heralde.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Süper fotolar ve süper gezi.Ellerine sağlık.:cat:
Kusura bakmayın bide Cem Yılmaz geldi aklıma.Türkler uzayda skeci vardı ya! Hani biz tayt giyince çok acayip olur diyodu.Oradan yola çıkınca abilerin Türk olduğu bariz belli be kardeşim:cherry:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
ben de asfalta takıldım valla. kaymak gibi yol, aytunç bey de hakkını vermiş yolun.:cat:

canım çekti benim de.:cherry:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
1111111bw7nt8.jpg

bakın burada en önde kenanın sol yanında giden motor da aytunç abi...
(resimdeki en ön sağ motor)
gerçekten süper kullanıyor makinayı :p
yaşıyorlar valla
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
Luxor
Cok tesekkürler kardesim :)
Umarim bir gün seni de buralarda görür braber bu yollarin tadini cikaririz :)
Senin gibi dosta arkadasa hatta kardese her zaman kapim acik :)

Hheheheee güzel bir Fotomontaj dimi :)

Evet arkadaslarin dediyi gibi, burda yollar eskisi kadar güzel olmasada TR ye nazaran genede cok güzel. Daha dogrusu yol ayni yol, tek degisIk olan
vede en önemlisi olan burdaki asfaltta lastikler sakiz gibi yapisiyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Luxor
Cok tesekkürler kardesim :)
Umarim bir gün seni de buralarda görür braber bu yollarin tadini cikaririz :)
Senin gibi dosta arkadasa hatta kardese her zaman kapim acik :)

Hheheheee güzel bir Fotomontaj dimi :)

Evet arkadaslarin dediyi gibi, burda yollar eskisi kadar güzel olmasada TR ye nazaran genede cok güzel. Daha dogrusu yol ayni yol, tek degisIk olan
vede en önemlisi olan burdaki asfaltta lastikler sakiz gibi yapisiyor.

en kısa zamanda geliim de bari senle bi autobahn a çıkalım, ordan dağ yollarına doğru gideriz :mrgreen:
ben gelemez isem bu sefer de sen gelirsin inşallah, hem böylesi daha iyi olur, hasret giderirsin arada

bu arada yollar konusunda almanya ile türkiye birbirine çok benziyormuş aslında
orada yollar yüzünden lastikler sakız gibi yere yapışıyor
burada ise yollar yüzünden biz sakız gibi yere yapışıyoruz
hehehe
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
helal olsun ya motorlarda korumalarda harika.. allah kaza bela vermesin..
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
en kısa zamanda geliim de bari senle bi autobahn a çıkalım, ordan dağ yollarına doğru gideriz :mrgreen:
ben gelemez isem bu sefer de sen gelirsin inşallah, hem böylesi daha iyi olur, hasret giderirsin arada

bu arada yollar konusunda almanya ile türkiye birbirine çok benziyormuş aslında
orada yollar yüzünden lastikler sakız gibi yere yapışıyor
burada ise yollar yüzünden biz sakız gibi yere yapışıyoruz
hehehe

Herzaman beklerim Luxor :) yeterki sen gelmek iste onunda caresine bakariz :)

Yol konusuna gelince,
Iyi yolun da yada söyle söyliyegim , iyi tutan yolunda dez avantajlari var.
Virajlarda genelde sürat cok yüksek oluyor, ve düsüldügü zaman asiri
darbe yada tamamen dagilmis bir motor geriye kaliyor.
Lastikler cabuk bitiyor. Burda bana bir arka lastik anca 3-4000 km dayaniyor.
Onuda top speed fazla yapmassam, yoksa daha cabuk bitiyor.

Kullanmasi ama cok zevkli oluyor :cat: :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Aytunc abi sen Stuttgart tami yasiyodun? orda bayagi bi Turk motorcu var...
bi aksilik yada planlarda bi degisiklik olmassa 20.04 te Stuttgart ordan da Manhaim' a gecmeyi planliyorum...
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
helal valla. çok güzel yatırmış motoru. bi yatamadık şöle döne döne be...:salut:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
Aytunc abi sen Stuttgart tami yasiyodun? orda bayagi bi Turk motorcu var...
bi aksilik yada planlarda bi degisiklik olmassa 20.04 te Stuttgart ordan da Manhaim' a gecmeyi planliyorum...

Ben Hannover tarafinda kaliyorum. Manheim bana 400 km.
Nekadar kalacaksin Almanyada ? Stuttgartta baya Türk motorculari var
Meslek icabimi geliyorsun butarafa ?
Eger benim bu cevreye gelirsen beraber turlariz :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ben Hannover tarafinda kaliyorum. Manheim bana 400 km.
Nekadar kalacaksin Almanyada ? Stuttgartta baya Türk motorculari var
Meslek icabimi geliyorsun butarafa ?
Eger benim bu cevreye gelirsen beraber turlariz :)

hmmm. Hannover de bayagi bi arkadasim var, bakarsin atlar gelirim o taraflara...
bir haftaligina geliyorum Allah izin verirse, 20.04 te Stuttgart'a ucuyorum ve 28 inde ise geri donuyorum...

Stuttgart'ta en fazla bir gun kalacagim ordan Hedeilberg ve Manhaim... gerisi icin daha plan yapmadik...

Hem Heidelberg te ki universiteyle ogrencilik icin gorusme yapacagim hem de kiz arkadasimi ziyaret edecegim...

umarim bi ara gorusme firsatimiz olur... cok memnun olurum... :cat:

bu arada FreeSpirit nick i bana ait... ordan gorusuruz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst