Allah'dan istedim 1 Gilera, bana veriyor 2 Gilera

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hayırlı olsun hoca ne diyelim.. arkadaşta kanuni popcorn war 82 cc olmasına rağmen iki zamanlı çok seri kalkıyo.. kim bilir hem gilera hemde 180 cc nasıldır.. wow... :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim. :rendeer: Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin.:wiinkk:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız sürüşler hayırlı olsun
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
yaşasın sportif maxi-scooter lar diyorum o zaman :p
şimdiden hayırlı sürüşler...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
one_way kardeşik hayırlı olsn allah kaza bela vermesin,darisıda olmayan arkadaşlarıma nasip etsin:cat: eh artık şöle etraflıca bir resim atarsın siteye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MoToR' Alıntı:
one_way kardeşik hayırlı olsn allah kaza bela vermesin,darisıda olmayan arkadaşlarıma nasip etsin:cat: eh artık şöle etraflıca bir resim atarsın siteye

Atmam mı atacam tabi dostum :) ayrıca tüm izlenimlerimi de yazacam ayrıntılı. fakat gilera runner 180 için epey bilgi sahibi oldum ne isteniyorsa yazabilirim şuan :wiinkk:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Sevgili Oneway,

Gileraların, özellikle de Nexus hayırlı olsun, runner bi süredeir sen de ne de olsa..

Görülüyor ki seçimini yapmışsın. Bence de çok iyi olmuş :cat:

Kazasız belasız sürmen dileğiyle....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ledo kardeşim ben de sizin vespa-piaggio-gilera ailesine katıldım ya çok mutluyum :) İlk uzak yol tecrübem istanbul olacak ve sizleri görecem orada :bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezdiriim tabi, hangisiyle gezdireyim seç beğen derim sana :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
34
Hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler ... ayrıca Allah herkesin gönlüne göre versin tez zamanda inşallah.. amin ... :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yenisinin siparişi gelinceye kadar napacan peki :p hem ötekini aşağılama sakın, daha binmedin ona , gerçi binince de azıcık korkacaksın ama idare et :)
 
Katılım
30 Ocak 2006
Mesajlar
15
aşkolsun one_way ne aşağılaması ..önemlı olan sızlerle bırlıkte olmak....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harleydavidson' Alıntı:
Hayırlı olsun kazasız keyifli sürüşler ... ayrıca Allah herkesin gönlüne göre versin tez zamanda inşallah.. amin ... :)

Benzer dilekleri ileten herkese teşekkür ederim. Ne deyim Aminn..
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş çok güzel seçim yapmışsınbence ? italyan markalarında en güzellerinden biri olan gilera gerçekten performans acısından cok iyi makinelerdirzaten runner kullanıorsan farkına varacaksın bende runner vardı ve inanılmaz memnundum oto yolda arabaları sollayarak geçerken yüzlerine bakmayı cok severdım o surat ifadeleri öldürürdü beni :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
speedrunner' Alıntı:
kardeş çok güzel seçim yapmışsınbence ? italyan markalarında en güzellerinden biri olan gilera gerçekten performans acısından cok iyi makinelerdirzaten runner kullanıorsan farkına varacaksın bende runner vardı ve inanılmaz memnundum oto yolda arabaları sollayarak geçerken yüzlerine bakmayı cok severdım o surat ifadeleri öldürürdü beni :D

nexusa henüz binmedim ama runner hakkında dediklerine aynen katılıyorum. motorun scooter olduğunu görenler hızına bakınca afallıyor bir süre :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun arkadaşlar. Yazın uzun gezi planlarımızı yapalım şimdiden :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst