Allah'dan istedim 1 Gilera, bana veriyor 2 Gilera

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamen şans tabi. Beni tanıyan arkadaşların ne şekilde edindiğimi bildiği üzere hiç aklımda yokken bir Gilera Runner SP 180 sahibi oldum. Motor haketen çok seri ve scooter gibi davranmıyor yolda :cherry:

Benim esas hedefim Gilera Nexus 500 almaktı ve bugün 2006 modeli için sipariş verdim. Martı bulur dediler. Çok bekletirlerse 2005 lerden verin diyecem :) Böylece tamamen kaderin cilvesiyle 2 Gilera motorum oluyor :cyclopsan

Şuanki kullandığım Runner !80, 2 zamanlı 21 bg, ön ve arka disk fren, su soğutmalı, gaza basar basmaz önü kalkan tuhaf bir makina :)






Yolda bekleyen Gilera Nexus'un özellikleri ve resimleri:

Motor Tipi SU SOĞUTMALI 4 ZAMANLI
Çap x Stroke 92 x 69
Silindir hacmi 460 cc
Max. Güç - Devir 41hp / 7500rpm
Max. Tork 43,5nm / 5500rpm
Supap 4
Vites Kutusu OTOMATİK (CVT)
Şase GÜÇLENDİRİLMİŞ BORU TİP
Ön Lastik TUBELESS 120/70X15”
Arka Lastik TUBELESS 160/60X14”
Ön Fren ÇİFT DİSK
Arka Fren DİSK
Dingil Aralığı 1515mm
Ağırlığı 216 kg
Sele Yüksekliği 780mm
Yakıt Kapasitesi 15 l





 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Çok iyi anlattın gilera güzel forumlarda cok konusu geçti gileranın.
Bu 180 cc olupta 21 beygir olanda ilginc derecede güçlü sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah Özkan. Gerçi runner ile kazayla tanıştım ama bundan sonra olmaz inşallah :)
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Ewt hayırlı olsun :)... Bu gilera ne malı?? Bide bu 2 scooterin fiyatı nedir???
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Hayırlı olsun daha ne diyelim millette bi tane yok sende iki tane. Maaşallah diyelim de nazar değmesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alacağın olsun erkan.bana söylezsin ha....:farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rider89' Alıntı:
Ewt hayırlı olsun :)... Bu gilera ne malı?? Bide bu 2 scooterin fiyatı nedir???

Gilera İtalyan. Vespa-Paiggio ile aynı firma. Runner SP 180 artık üretilm iyor, bendeki 2003 model, zaten o yıl en on üretildi. Nexus ise 11.300 YTL
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
hayırlısı olsun One_Way,sonunda hayaline kavuşuyorsun,senin adına sevindim:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,umarım nexusunada bir an önce kavuşursun,kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle...Nexus gerçekten çok güzel bi cihaz,eşleştirme yaptıkları motorlarla fiyat yönünden de avantajlı.Ama genede o paraya racing bile alınabilir işte bu da tarz meselesi,buda oldukça güzel zaten neredeyse racingten farkı olmayan cihazlar:) Yalnız sen sanki maxi scooterlardan fazla hoşlanmıyorum demiştin be abi yanlış mı hatırlıyorum yoksa :) Şehir içinde kullanışlı olmuyo felan diyodun...Neyse sonuç olarak çook güzel bi alet nexus hayırlısı olsun...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forrap' Alıntı:
Hayırlı uğurlu olsun,umarım nexusunada bir an önce kavuşursun,kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle...Nexus gerçekten çok güzel bi cihaz,eşleştirme yaptıkları motorlarla fiyat yönünden de avantajlı.Ama genede o paraya racing bile alınabilir işte bu da tarz meselesi,buda oldukça güzel zaten neredeyse racingten farkı olmayan cihazlar:) Yalnız sen sanki maxi scooterlardan fazla hoşlanmıyorum demiştin be abi yanlış mı hatırlıyorum yoksa :) Şehir içinde kullanışlı olmuyo felan diyodun...Neyse sonuç olarak çook güzel bi alet nexus hayırlısı olsun...:cat:

Şehir içinde maxi scooterlar tabiki normal scooterlar kadar pratik değil ama biz o kadar çok gezmeye başladıkki, önümüzün bahar ve yaz olduğunu ve uzun yola da çıkacağımızı, bir de boyumun uzunluğunu hesaba katarak maxi-scooter almak istedim. Ama bu haketen de maxi scooterlar içinde spor bir model, çok güçlü ve viraj kabiliyeti çok yüksek, aktarımı zincirli değil şaftlı, yol bilgisayarlı, direkt enjeksiyonlu olması da yakış açısından avantaj, saatte 190 km ye kadar rahatça görüyormuş, benim için bunlar yeterli :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lancelot35' Alıntı:
alacağın olsun erkan.bana söylezsin ha....:farao:

ya zaten daha bugün siparişi verdim, ani karar vererek oluyor bu işler yoksa bekleyip dururdum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
***************************
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
masallah masallah abıme oh sende ıkı bızde bucuk e olsun bakalım yakındır gorunmez dagların ardı bende alıcam r1 bakacam keyfıme
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
harbi kalite bir scooter. ama aşağıda göreceğin motorun yanında pek çocuk kalıyor.
attachment.php



172 beygir onda.!

998 cc.onda.!

16 sübap onda!

honda cbr freblade! kamyondan güçlü maşşallah!!

tabi almak onu almak benim gibiler için ancak hayal.en azından şimdilik.(ilerde talih gülerse alırız!)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya arkadaşlar ben maxi scooter siparişi verdim diyorum siz ise racinglerden bahsediyorsunuz :pr: ama bu alet maxi scooter olmasına racing hissi veriyorsa ne mutlu :queen: benim amacım yarışmak değil, yolculuklarda ben ve artçımla rahat etmek. Ama scooterlar arasında bir yarış sözkonusu ise Runner ı sokarım devreye, 0-100 km ye 6 sn de çıkıyor :bounce: İşin şakası arkadaşlar, amaçlar çok farklı, racing ile Gilera Nexus ne alaka ya :cherry:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"One_Way",nazar değmesin,tahtaya vurayım(tak-tak).Güle güle kullan,ufaklık! olsada olurmuş,dediğin gibi artık şahin gibi iki gözün olmuş....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DARKDIAMOND' Alıntı:
"One_Way",nazar değmesin,tahtaya vurayım(tak-tak).Güle güle kullan,ufaklık! olsada olurmuş,dediğin gibi artık şahin gibi iki gözün olmuş....

Teşekkür ederim dostum, bu ufaklık! da şehir içinde ya da drag yarışlarında işe yarar :queen: satmaya pek gönlüm varmıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst