Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaslar dün regal raptor 250 e 9 motorumun gaz elcigi bozuldu bosa cıktı ve cevırdıgımde gaz vermıyor bunu nasıl tamir edebilirim yada degiştirebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
bisikletin fren/vites teli değiştirebiliryorsan onuda değiştirirsin. sadece daha kalın bir tel, gaz kolunu sök , altta karbüratör bağlantısınıda boşa çıkar, yapabilirsin bence
eğer motoru da götürmen gerekiyorsa, telin koptuğu yerden yada çıktığı yerden elinle çekerekte gidebilirsin. ki ben eski motorumu günlerce öyle kullandım
Arkadaş nesin necisin nerdesin. Yazsaydın ya . Belki bir arka sokağımdasın ama bunu ben nerden bilicem.
Biraz bişey yazın . O teli sana buradan kimse anlatamaz. Öyle ha deyince olan şeyler değil.
arkadaşım; 20 yılluık motorcuyum . tüm cevher ustaları senin tabirinle ''sokak arası ustalarda '' buldum. zor sıkıntıları bu adamlar uygun fiyata da yapıyor. Kaz yolar gibi yolmuyor aynı işi yaparken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
arkadaşım batıkent ostime demete yakın. rolanti ayar vidası ile(kabüratörde görürsün) rolantiyi 2500 devire yükselt yavaş yavaş git en yakın tamirciye
arkadaslar dün regal raptor 250 e 9 motorumun gaz elcigi bozuldu bosa cıktı ve cevırdıgımde gaz vermıyor bunu nasıl tamir edebilirim yada degiştirebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim