Allah rızası için birisi yardım etsin

Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
13
arkadaslar dün regal raptor 250 e 9 motorumun gaz elcigi bozuldu bosa cıktı ve cevırdıgımde gaz vermıyor bunu nasıl tamir edebilirim yada degiştirebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Gaz teli kopmuştur boşa çıkmıştır vidası somunu felan gevşemiştir motor tamircilerine servislere felan git
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
47
Elcikten karbüratöre giden tel vardır o teli değiştireceksin.yada tel atmıştır bağlantısını kontrol et..
 
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
13
valla servise götürmek benimde aklıma geldi ama motoru yerınden kıpırdatamıyorum kendim yapmam lazım sanırım
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
bisikletin fren/vites teli değiştirebiliryorsan onuda değiştirirsin. sadece daha kalın bir tel, gaz kolunu sök , altta karbüratör bağlantısınıda boşa çıkar, yapabilirsin bence
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
bilmiyorsan hiç uğraşma kardeşim bence bir arkadaşından falan bir vasıta bulup ustayı iki dakkalığına kapıp getir 5 dakkada halleder
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
47
eğer motoru da götürmen gerekiyorsa, telin koptuğu yerden yada çıktığı yerden elinle çekerekte gidebilirsin. ki ben eski motorumu günlerce öyle kullandım
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaş nesin necisin nerdesin. Yazsaydın ya . Belki bir arka sokağımdasın ama bunu ben nerden bilicem.
Biraz bişey yazın . O teli sana buradan kimse anlatamaz. Öyle ha deyince olan şeyler değil.
 
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
13
cok tesekkur ederım arkadaşlar azda olsa bir fikrim olustu aksam iş cıkısı bıraz ugrasayım en kotu ihtımalle teli cekerek goturcez
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
3
arkadaşım; 20 yılluık motorcuyum . tüm cevher ustaları senin tabirinle ''sokak arası ustalarda '' buldum. zor sıkıntıları bu adamlar uygun fiyata da yapıyor. Kaz yolar gibi yolmuyor aynı işi yaparken.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

arkadaşım batıkent ostime demete yakın. rolanti ayar vidası ile(kabüratörde görürsün) rolantiyi 2500 devire yükselt yavaş yavaş git en yakın tamirciye
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Gaz telidir ama uğraşma derim ben bi fren teliyle uğraştım 2 saatimi aldı üstelik adam yanlış teli vermiş :mad: gittim tamirci 5 dkda taktı hiç sökmeden
 
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
13
arkadaşlar yardımlarınız için cok teşekkür ederim tel kopmamıs elcikten sıyrılmıs sadece dün aksam hallettim şimdi sorun yok
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaslar dün regal raptor 250 e 9 motorumun gaz elcigi bozuldu bosa cıktı ve cevırdıgımde gaz vermıyor bunu nasıl tamir edebilirim yada degiştirebilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
423086_439432809451056_835662513_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst