allah kimsenin başına vermesin dikkat edelim!

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
slm dostlarım bu olayın burada pek yeri yok ama yinede sizlerle paylaşmak ve
dikkatli olmanızı istiyorum.dün sevgili babacığım gültepe ortabayırda halkbankasından bir miktar para çekti ve 20m yanındaki işyerimize geldi kapıyı
ha açtı ha açacak arkasından biri elini cebine soktu arkadaşı zanneti arkasına
döndü ve bir genç çocuk görünce kapkaçcı olduğunu fark etti bende içerden camdan görüyom ama durumu çakamıyom bunlar napıyorlar diği en sonunda
benim yeğenim kapkaçcı diği bağırdı ben ve abim hemen peşine takıldık ama
yakalayamadık aslında iyice yanaşmıştık onlara paraları atın yere diği bağırdık
yoksa öldürürüz dedik paranın çoğunu bu bağırmadan sonra yerlere attılar
yakalayamadık çünkü benim ayağım 2buçuk ay önce kırılmıştı ve tam
düzeldi derkene yine ağrımaya başladı.o an motorum yanımda olmasını çok isterdim ama nerden bileceksin allah kimsenin başına bu tür olaylar başına vermesin sevgiler saygılar:pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakalayınca beynini patlatacaksın adi şerefsizler hapsede girmiyor nebiçim bir olay kardeşim nebiçim düzen birader küfür ettiriceksin bana ya bu şerefsizlere sıyırcam şimdi herşeye
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
geçmiş olsun serefsizler birde yaralama filan yapıyorlar para almalarına rağmen
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
geçmiş olsun dostum.
bu şerefsizleri yakalayıp bayıltana kadar döveceksin::angry2::
ne cezası var ne bi yaptırımı. nası olsa bişey olmuyo diye yine yapıyo şerefsizler.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
205
abi geçmiş olsun bunun gibileri yakalayıp ölene kadar döveceksin allah kimsenin başına vermesin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
sağolun arkadaşlar yakalasaydık ne yapacağımı biliyordum ama olmadı işte
ayak baya kötüydü birde dedikleriniz doğru bıçak mıçak çeker adiler bunlar hep çete zaten en az iki kişi veya daha fazla o an ya vurdun yada vurulcan alahtan yani babaya bıçak sokmadılar vericeğimiz sadaka varmış
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Geçmiş olsun. Cidden son zamanlarda özellikle istanbul suç şehri oldu. Texas gibiyiz valla. Güpegündüz adam öldürüyor soygun yapıyorlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
evt scud hak veriyom bizim olay saat 10.00 oldu işin komik tarafı cuma günleri
bizim oraya hep pazar kuruluyor baya büyük pazar ve hep olaylar olur ama
bizim polis malesef oralarda güvenlik vericeğine karakolda yatmayı tercih ediyor
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Geçmiş olsun allah korumuş valla butip olaylarda hep aklıma ilk gelen cep telefonu için trenden atılan ve hayatını kaybeden 18 ine gelmemiş genç geliyor onda çok üzülmüştüm demekki içmde fena yer etmiş dikkatli olmak lazım
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
geçmiş olsun.
yakalayıp polise teslim etsen onlarında yapacak bir şeyi yok. Avrupa Birliği yasaları diye suçlular iki günde serbest. 10 yıldan az cezalı suçları tutuksuz yargılıyorlar. suçlu da en kısa sürede aynı suçu bir daha işliyor. bir de bunlara Raşhan Affıyla salıverilenler ekledi. biz namuslu vatandaşlar yakında sokağa çıkamıyacak hale geeceğiz. politikacıların tuzu kuru tabii; sokakta bir koruma duvarıyla dolaşıyorlar. onlar her kesi kendileri gibi belledikleri için bütün sıkıntı vatandaşa.
eskiden sokaklarda bekçiler dolaşır arada bir düdük öttürürlerdi. bekçiler önemli bir mekanizmaydı. ne zaman bekçileri karakollarda getir götür işlerine aldılar, ardından da bekçi kadrolarını yok ettiler suçlarda patlama oldu.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
çok geçmiş olsun

çok dikkatli olmak lazım bi keresinde bankamatikte kartımız sıkışmıştı bi adam geldi annem çok paniktir tabi adam telefonu uzattı telefondaki sanki müşteri hizmetleriymiş ibi konuştu ben uyanmasam gidiyodu kart
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst