Allah böyle ilan vermekten herkesi korusun...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Böyle pahalı motorlara kasko şart.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Allah bin Türlü Belasını versin böyle insanların
Hayır benim anlamadığım S1000RR Alıpda Çıkma parça alacak insanlar varmı ya varsa onlarada yazıklar olsun.
Tamam pahalı olabilir yedek parça sıkıntısı olabilir ama bunu bilerek onca para veriyor alıyorsun
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
S1000RR sahipleri sayılı, bence yakın zamanda kazaya karışanları araştırsınlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Adi,şerefsizler sezon başlamadan kudurdular.
O çaldıkları motosikletlerin egzosları topluca bi yerlerine girsin.
Motosikleti çalınan arkadaşında insallah motoru en kısa sürede bulunur.
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
Her geçtiğim motorun yakınından bakıyorum malesef bir çok ilanda gördüğüm motormu diye çok oluyor çalınmalar umarım herkesın çalınan motoru bulunur bazı şerefsizler var kamyonetle kaçırıyor insanda biraz duygu olur fakat bunlar duygusuz şerefsizler.... ne alın terleri ne emekler var o motorlarda umarım hepsi bulunurda türkiyedeki bu durumda miniminiminimum seviyeye iner..
 
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
45
Arkadaş hırsızlarda ben en ufak suç görmüyorum adamlar o.ç. mesleklerinin icabını yapıyor. Asıl suç bizim emniyette... onlar neden mesleklerinin icabını yapmıyor? ben adım gibi eminim bu motorları çalanlar belli kişilerdir. bi motor hırsızı ömür boyu en az 50 motor çalmıyorsa neyim. Bu adam elli motor çalıyor... bizim polisler bir keresinde bile yakalayamıyor. Bellide olmaz belki polisler yakalıyordur hakim bırakıyordur. Allah bu işte sorumsuz davrananların başına aynısını versin, en sevdikleri evleriyse evleri yansın arabalarıysa arabaları çalınsın. Bu arada araştırmadan sormadan çıkma parça alanlarda bu sorumsuzlar grubuna dahil oluyor...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Hırsızlıklar olurken allah yukarda çerez yiyerek izliyeaaa

hepsini yazıyo bi kenara. Zamanı gelince hepsinin hesabını soracak. Dert etme sen. Zerre kadar iyiliğin ve kötülüğün hesabı verilecek.
Allah sabır versin bu motoru çalınan arkadaşa. Çoktan parçalara ayrılmıştır.:pr: bulunması temennimle.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
öyle bir motor aldıkta çalınması kaldı :) gerçekten üzücü... daha öncede konu açmıştım motor çalınmasını önlemek için gps tracker alın diye. adam onca para verip s1000rr alıyor keşke bide tracker alsaydın be güzel kardeşim.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Ah şu yirminci asır yok mu o mahluki asil
Ne kadar gözdesi mevcut ise hakkıyla sefil..


Neye söverek girdim konuya neye söverek çıkıyorum..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Şu çoktan parçalamışlardır işini bırakın artık ya.
Çocuğu kaybolmuş adama çoktan ölmüş biryerde çürümüştür demek gibi birşey.
İlle birşey yazacaksanız geçmiş olsun deseniz yeter.
Şahsen başıma geldi , bana çoktan parçalamışlardır diyene deli oluyordum.
Poliste aynı havada çoktan parçalamışlardır hiç uğraşmayın diyor. Savcıda aynı. Hakimde şaşırıyor bulunana. Bu nebiçim memleket .........yim
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Motorun sahibine geçmiş olsun, umarım bulunur. çok nadiren de olsa bulunan arkadaşlar var.

Ancak bu çıkmacılara rağbet oldukça bu konuların sonu gelmez. Bugüne kadar ne çıkma parça sordum, ne de aldım.Alana da satana da karşıyım arkadaş.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
geçmiş olsun demek tesellimidir bilemem , ama hakkaten canım sıkıldı
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Allah çerez yiyo nedemek ...Nesin sen seni kim yarattı...inancın ne olursa olsun böyle TERBİYESİZLİK yapamazsın...Dikkat et...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

Hırsızlıklar olurken allah yukarda çerez yiyerek izliyeaaa

yok yaw vallaha yutamıyorum böle dilime klavyeme geliyo yazamıyorum ...Arkadaş buraya yazacaklarına dikkat et edemeyeceksen yazma terket ..Yoksa yorumlar sağlam gelir bizzat benden...
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
Polisin işi ne?

Ankarada bir anayasa mahkemesi üyesi bayanın çantası çalınmıştı hatırlayın. Çantanın içinde de bir cüzdan kimlik ehliyet gibi şeyler varmış. Bulunacak dediler ve çanta aynı gün bulundu. Bu size neyi gösterir?

Polis isterse eliyle koymuş gibi bulur arkadaş. Ama uğraşmaz umurunda olmaz. Daha da fazlasını söylemeye lüzum yok, bilmem anlatabildim mi?
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
36
ALITERİ,EMEK KİMİN UMURUNDA BEYLER. ARKADAŞIMIZA GEÇMİŞ OLSUN UMARIM Kİ EN KISA ZAMANDA HASARSIZ ŞEKİLDE BULUNUR
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst