Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Allah bin Türlü Belasını versin böyle insanların
Hayır benim anlamadığım S1000RR Alıpda Çıkma parça alacak insanlar varmı ya varsa onlarada yazıklar olsun.
Tamam pahalı olabilir yedek parça sıkıntısı olabilir ama bunu bilerek onca para veriyor alıyorsun
Adi,şerefsizler sezon başlamadan kudurdular.
O çaldıkları motosikletlerin egzosları topluca bi yerlerine girsin.
Motosikleti çalınan arkadaşında insallah motoru en kısa sürede bulunur.
Her geçtiğim motorun yakınından bakıyorum malesef bir çok ilanda gördüğüm motormu diye çok oluyor çalınmalar umarım herkesın çalınan motoru bulunur bazı şerefsizler var kamyonetle kaçırıyor insanda biraz duygu olur fakat bunlar duygusuz şerefsizler.... ne alın terleri ne emekler var o motorlarda umarım hepsi bulunurda türkiyedeki bu durumda miniminiminimum seviyeye iner..
Arkadaş hırsızlarda ben en ufak suç görmüyorum adamlar o.ç. mesleklerinin icabını yapıyor. Asıl suç bizim emniyette... onlar neden mesleklerinin icabını yapmıyor? ben adım gibi eminim bu motorları çalanlar belli kişilerdir. bi motor hırsızı ömür boyu en az 50 motor çalmıyorsa neyim. Bu adam elli motor çalıyor... bizim polisler bir keresinde bile yakalayamıyor. Bellide olmaz belki polisler yakalıyordur hakim bırakıyordur. Allah bu işte sorumsuz davrananların başına aynısını versin, en sevdikleri evleriyse evleri yansın arabalarıysa arabaları çalınsın. Bu arada araştırmadan sormadan çıkma parça alanlarda bu sorumsuzlar grubuna dahil oluyor...
hepsini yazıyo bi kenara. Zamanı gelince hepsinin hesabını soracak. Dert etme sen. Zerre kadar iyiliğin ve kötülüğün hesabı verilecek.
Allah sabır versin bu motoru çalınan arkadaşa. Çoktan parçalara ayrılmıştır.r: bulunması temennimle.
öyle bir motor aldıkta çalınması kaldı gerçekten üzücü... daha öncede konu açmıştım motor çalınmasını önlemek için gps tracker alın diye. adam onca para verip s1000rr alıyor keşke bide tracker alsaydın be güzel kardeşim.
Şu çoktan parçalamışlardır işini bırakın artık ya.
Çocuğu kaybolmuş adama çoktan ölmüş biryerde çürümüştür demek gibi birşey.
İlle birşey yazacaksanız geçmiş olsun deseniz yeter.
Şahsen başıma geldi , bana çoktan parçalamışlardır diyene deli oluyordum.
Poliste aynı havada çoktan parçalamışlardır hiç uğraşmayın diyor. Savcıda aynı. Hakimde şaşırıyor bulunana. Bu nebiçim memleket .........yim
yok yaw vallaha yutamıyorum böle dilime klavyeme geliyo yazamıyorum ...Arkadaş buraya yazacaklarına dikkat et edemeyeceksen yazma terket ..Yoksa yorumlar sağlam gelir bizzat benden...
Ankarada bir anayasa mahkemesi üyesi bayanın çantası çalınmıştı hatırlayın. Çantanın içinde de bir cüzdan kimlik ehliyet gibi şeyler varmış. Bulunacak dediler ve çanta aynı gün bulundu. Bu size neyi gösterir?
Polis isterse eliyle koymuş gibi bulur arkadaş. Ama uğraşmaz umurunda olmaz. Daha da fazlasını söylemeye lüzum yok, bilmem anlatabildim mi?