beyler bakında duruş endam poz nasıl olur görün yüzyılın erkeği işte :queen:
bende aynı pozu verdim benim neyim eksik![]()
bende aynı pozu verdim benim neyim eksik![]()
Yok abi sende fazlası var eksiği yokAma adamın kot pantolonundan tutun ayakkabısına kadar karızma yine sabah sabah krize girdim::lolabove::lolabove
senin eksiğin yok fazlan far kaskı çıkar biraz daha dar bi kot giy öyle gel:queen:emin arıkoğlu ne adamsın be
arkadaşlar sölemeye cekiniyorum ama ben aslen silifkeliyim bayramda gidicem silifkeye sizin için araştıracam bu olayı![]()