allah askına yaaw su ılana bakın..:)

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
128
AJdarla akrabalığı var kesin arkadaşın.Bence fazla zeki bu arkadaş:)Bu şekilde reklamın babasını yapmış.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
adam ata biniyo sanki :cherry:
abi yarıldım ya ayakta da karı ayakkabısı
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Sen kimsin yaaa in misin cin misin?Heybenin üstüne bacagını atmışsın....Şov mu yapıyorsun?Sizin tuning heybe ekleyerek para kazanıyorsa iyi valla......Lahmacun güzeli...:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
:queen: :queen: puhahaahahahaah ya o ne poz allahımmmmmmmmmmm :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Plakayı sorgulattım, yok böyle bir motor.

Belki farklı bir şehire satıldığı için belkide tamamen çakma.

Belkide çalıntı motor, uydurma plaka.

Orasını tahmin etmek zor.

Ama bu çocuk benim adamım.:queen:

Kadıköyde 2 metreye 3 metre posterini yaptırıp odamın tavanını kaplıycam, hastasıyımmmmm.:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bilerek isteyerek yapsa bu kadar olmaz yani,ben 2007 yılının ilanı seçiyorum:queen:

Abi haksızlık etme, yüzyılın ilanı bu. :queen:

Uzay motorcusu arkadaş, heybeli kozmonot, hatta nükleeer erkekkkk.:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
57
Ahh be baba, tutmaz öbürünün yeriniii.:pr:

İlki bitirdi beni, ellerine sağlık, çok içten teşekkürler.:cat:

ne demek abı bu oburunun yerını harbıden tutmaz.ayrıca soyledıhın dogru bu plaka cakma.tamerde kayıtlı ama polıcesı ıptal edılmıs.trafık polıcesı yanı.ayrıca bu plaka bır kamyonete yada mınıbuse aıt yuksek ıhtımelle...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamyonetemi :mrgreen: adam anasını ağlatmış kafasakiye yazık lan japonyadan gelseler bu adamı dava ederler şerepsizim
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
heyt be resimdeki asalete poza endama şu vahşi cazibeye bak kop kop kop kop kop kop kop kop
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ulen adam uzaylı göymüş masum köylüye benziyo beaaa
hatta adam atın intikamına uğrayacakmış gibi duruyoo
hatta adamm domdom kurşunu yemiş yaban ördeği gibi

ama ne olursa olsunnn pred pit gibi abicim benimmm ayakkabıyla kalçanın , kalçayla yüzün uyumuna koptummm :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
hatta adamm domdom kurşunu yemiş yaban ördeği gibi

ama ne olursa olsunnn pred pit gibi abicim benimmm ayakkabıyla kalçanın , kalçayla yüzün uyumuna koptummm :queen:
:queen::queen::queen:

Bir hatun bile böyle binemez motora. Adamın östrojen hormonları fazla zannederim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
krize girdim yine bee::xs06::kawasakiye heybe koymuş adam lamm ::xs06::
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
vaşş adamabak ne sexi bir pozdur o öyle koptum valla:queen::queen: ajdarın küçük kardeşi mubarek bilip bilip konuşmuş :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::xs06::::xs06::siz beni bu hasta halimle güldürdünüz yaa Allahta sizi güldürsün
ikiside süper
sahibinden satılık sucutır.satış verilecektir.laptop ile takas edilir.

hele ilk ilan
babası onaa yamaha bayiisi açacaaaak yaaa hanginizin babası size bayii acıyyooo :queen::queen:
:cat::cat::cat: elleirinizee saglık süpeeerrr:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst