- Katılım
- 6 Şub 2006
- Mesajlar
- 177
- Konu Yazar
- #1
canım TÜRKİYE'm yaa bu mizah anlayışı benim ülkemde olduğu sürece biz daha çok güleriz...
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2202390
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2202390