- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
Khutuck, kardeşim.
İnsan belirli bir tecrübe ve anlayışa gelince herşeyi iyi okur zaten. Ben de okuduğum için zaten sana, aşağıdaki sözleri sarfettim.
Ancak, bir ihtimal belki sen aşağıda ne demek istediğimi iyi anlamamış olabilirsin
Yani demek istiyorum ki, herşeyin bir yeri, üslubu ve kültürü vardır.
Eğer motosiklet sitesinde politika ve din unsuru içeren veya tartışmayı oraya götürecek konular açarsan,istemesen de böyle tatsızlıklara sebep olmuş olursun.
Yoksa ben de izliyorum ki sen yapıcı ve kavgaya değil tartışmaya düşünmeye yönelik yazılar yazıyorsun. Ama yanlış zamanda yanlış yerde açılan başlıklar birçok kez üzücü neticelere varıyor.
Bak, dememize kalmadı, bir arkadaş bu topiğe yazarken sınırı aştı ve -------
Not: ekşisözlük konusu beni pek ilgilendirmiyor. Daha ziyade buranın bulanmaması için gayret sarfediyorum.
Tabii, doğru kullanılan özgürlüklerin kısıtlanması beni her zaman rahatsız eder.
İnsan belirli bir tecrübe ve anlayışa gelince herşeyi iyi okur zaten. Ben de okuduğum için zaten sana, aşağıdaki sözleri sarfettim.
İyi ve efendi bir arkadaşa benziyorsun. Saygılı ve terbiyeli bir üslubun var.
Bugünün gençliğini ele aldığımızda politika ve kültürel konularla ilgili olmanı da takdir ediyorum.
Ancak, bir ihtimal belki sen aşağıda ne demek istediğimi iyi anlamamış olabilirsin
Ancak açtığın bu tür başlıkların çoğunda bu tür gereksiz tartışmalar oluyor. Bunun neticesinde başlıklar kilitleniyor ve bazı üyelerin ceza almasına varıyor iş.
Farkındamısın ?
Yani demek istiyorum ki, herşeyin bir yeri, üslubu ve kültürü vardır.
Eğer motosiklet sitesinde politika ve din unsuru içeren veya tartışmayı oraya götürecek konular açarsan,istemesen de böyle tatsızlıklara sebep olmuş olursun.
Yoksa ben de izliyorum ki sen yapıcı ve kavgaya değil tartışmaya düşünmeye yönelik yazılar yazıyorsun. Ama yanlış zamanda yanlış yerde açılan başlıklar birçok kez üzücü neticelere varıyor.
Bak, dememize kalmadı, bir arkadaş bu topiğe yazarken sınırı aştı ve -------
Not: ekşisözlük konusu beni pek ilgilendirmiyor. Daha ziyade buranın bulanmaması için gayret sarfediyorum.
Tabii, doğru kullanılan özgürlüklerin kısıtlanması beni her zaman rahatsız eder.