alın size benzinden tasarruf aleti

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
parça 2 sene öncede bi başlıkta anlatılmıştı.. ortalama 1 depo ile 300 km gidildiği hesap edilirse her depoda ekstra 30 km baya iyi bir oran bence .. benzin fiyatlarının altının gramı ile yarıştığı bir ülke için oldukça faydalı bi alet denebilir
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar bu altin mantığı manyetşk olarak karbon atomlarını sraya dizip(daha detayı da olabilir) tam yanma sağlamak. bu alet injeksiyonlu araçlarda pek fark göstermez çümkü onlar hemen hemen tam yanma sağlar ama karbüaötrlüde daha fazla ekonumi sağlar. aslında bu alet bi miknatıstan başka birşey değil. bence elli ytl çoook 5 olsa alırdım. niye çok diyorum çünkü altı üstü bi miknatıs bunlar.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sonuçta bir halta yarasa herkes şimdiden yapışmıştı alete ve fiyatıda uçmuştu
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
81
mıktanıstan medet uman arkadaşlara bir soru sormak istedim.

Bu alet keko66 ve kekoyak , bundan 4 tane taksam aracıma % kaç ekonomi sağlarım ? kaç beygir olur ?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konu çok tartışıldı arkadaşlar..:)
Sonuç : Palavra :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst