İlk başta ben de düşündüm neden olmasın diye. Çünkü elektrikte manyetik bir alan ve hareketten üretiliyor. Küçük bir yatırımla çok fazla ekonomi yaparım dedim. İşe yaramama ihtimalinde geri iade ederim dedim. Hatta bunu ticaret için kullanabilmek için araştırmaya koyuldum. (öğrencilik işte.

)
5 saate yakın internet araştırmamım sonuçları kısaca şöyle;
"Yaptıkları sözde icat 10 yılı aşkındır Türkiye’de var, fakat yıllara göre isimleri değişiyor
Ve bu “o değil” diyerek insanlara; yeniliklere kapalı, gelenekçi diyerek tahrik ediliyor.İnternet ortamındaki adamları belirli zamanlarda ortaya çıkarak “ben kullandım iyi gibi pozitif yorumlar yapıyorlari; tüketim miktarlarını 1 ay sonra sizinle paylaşırım diyerek forumlarda yeni üye olarak yorum yapıyorlar daha sonra da nasılsa hiçbir mesajları çıkmıyor ve bir sonraki yıl aynı yorumları farklı bir isimde birisi yapıyor ve yine cevap yok. Pazarlama stratejisindeki önemli yardımcılardan biri de garanti vermesi ama onu da sistemin alışmadı diyerek biraz daha kullanmalarını istiyorlar. Zaten çok ucuz olan maliyette hemen iade alıyorlar ki müşteri cazibesini artırmak. Bilimsel (!) araştırmalara gelince onlar hakkında da değişik söylemler var ki onu söylemek bile istemiyorum"
Tabi bunlar benim tesbitlerim, gene de siz bilirsiniz.